|
Post by daan on Jan 21, 2007 11:50:21 GMT 1
Weer een dikke sexy bitch hit!
|
|
|
Post by kimmie on Jan 22, 2007 20:20:42 GMT 1
Whooooeeeeeehoooeeee...
|
|
|
Post by Oude Pol on Feb 6, 2007 23:41:46 GMT 1
yeah, you know everything about good music!!!
Greetings Old Pol (crossmountains)
|
|
|
Post by Tinus on Feb 7, 2007 22:32:11 GMT 1
Voor al onze fans (zijn het er nu twee of drie? :-) )....er staat een nieuwe sexy bitches schijf op onze site! The Sexy bitches - Sounds Beyond Cool surfen naar www.soundclick.com/thesexybitchesen ons hier laten weten wat ge er van denkt!!
|
|
|
Post by beest on Feb 14, 2007 8:31:50 GMT 1
oei zit op mijn werk, wil wel luisteren, maar ga t toch maar niet doen ah tis ook just, ik heb hier ook geen boxen zal thuis eens luisteren! maar het zal wel weer een vet schijfke zijn zekers !
|
|
|
Post by Tinus on Feb 8, 2008 13:14:53 GMT 1
[glow=red,2,300]Het is weer Sexy bitches tijd![/glow] Twee nieuwe mixen staan op onze site! Eerste is "Now Our Boat Is Gone". Een mixke van Gebroeders Ko -Boten Anna & Bazzheadz ft. jason - Now You're Gone. Tweede is "Be Sexy And Laidback". Zij die op het verjaardagsfeestje van Dirk waren zullen het zeker kennen! Hier nog eens de link: www.soundclick.com/thesexybitchesTell us what you think!
|
|
|
Post by beest on Feb 8, 2008 16:28:41 GMT 1
mooi mooi!!
|
|
|
Post by Tinus on Feb 9, 2008 9:14:49 GMT 1
Dank je dank je!
En de rest? Wat vinden jullie er van?
|
|
|
Post by beest on Feb 9, 2008 19:53:08 GMT 1
zeg tinus... ik verwacht ooit wel nog eens een cdke met de beste remixes op he!
|
|
|
Post by micky on Feb 9, 2008 21:12:55 GMT 1
Good idea, beest. En als je dan toch bezig bent, doe er dan meer ineens 2 O ja, k zou het natuurlijk nie vrage, moest ik ze nie goe vinden,... Waneer kunnen de fans zich nog eens verheugen op een life-optreden ?? Grtz, Micky.
|
|
|
Post by Tinus on Feb 10, 2008 9:57:18 GMT 1
O ja, k zou het natuurlijk nie vrage, moest ik ze nie goe vinden,... Waneer kunnen de fans zich nog eens verheugen op een life-optreden ??
|
|
|
Post by Oude Pol on Feb 10, 2008 22:34:58 GMT 1
Prima,
maar het idee was deze keer een kvraagetaan openingsparty te doen. We gaan dus briefjes leggen waar iedereen z'n plaatje kan aanvragen. Natuurlijk kunnen we niet lukraak de plaatjes achtereen afspelen, want dan kunnen we gewoon Q music opzetten (of studio Brussel Daph...). Dus zal er iemand zich moeten bezighouden met de briefjes aannemen en de volgorde van de plaatjes/genres. En natuurlijk kunnen we er ook wat plaatjes tussen fantaseren hé... Zo gaan we misschien extra mensen aantrekken (oudere, alternatievere, selectievere, mensen met slechte smaak, enz...) Hoe meer zielen, hoe meer vreugde... En het is eens een nieuw concept. Nieuw verkoopt!!! En als het niet draait, dan kunnen we nog altijd gewoon draaien zoals altijd...(goed!) Groetjes, SP (neen Daan SP is senior pol...)
|
|
|
Post by Tinus on Feb 10, 2008 23:04:10 GMT 1
Oei...dan vrees ik dat The Sexy bitches niet veel te zoeken hebben op een "kvraagetaan openingsparty" aangezien wij niet draaien voor oudere, alternatievere, selectievere en mensen met slechte smaak...
|
|
|
Post by beest on Feb 10, 2008 23:07:29 GMT 1
ik vraag alvast
- candy on the dancefloor - flux (bloc party)
|
|
|
Post by Oude Pol on Feb 13, 2008 9:30:06 GMT 1
Naast de mensen die normaal gaan komen zijn dat nog extra mensen die misschien gaan komen. Laat u dus niet afschrikken daardoor. Op de tennis hebt ge toch meestal een vaste kliek van fuivers. Maar als we nog een beetje meer volk kunnen daarkrijgen kan het misschien nog beter worden. En voor die mensen met slechte smaak... we kunnen altijd briefjes verliezen hé... Groetjes, Dirk
|
|