|
Post by kimmie on Feb 2, 2006 21:07:49 GMT 1
BBBBBRRrrrr, Koud buiten!!! Maar toch, Kzou willen dat het nog harder gaat vriezen!! Dan kunnen we buiten schaatsen manne dat zou toch af zijn!!! Duz begin al maar uw schaatsen te slijpen! Zijn hier trouwens mensen met schaatsen? Die eventueel met mij willen meegaan... Of zijn da hier allemaal mense die willen liggen aan het strand...
|
|
|
Post by Tinus on Feb 2, 2006 21:19:33 GMT 1
Joa het is idd koud buiten...maar nog niet koud genoeg om te schaatsen dunkt mij!
|
|
|
Post by kimmie on Feb 2, 2006 21:30:32 GMT 1
pas op, kga morgen eens voelen.. en khoop voor u da het ni dik genoeg is!!!! Anders hebt ge het aan uw broek!!
|
|
|
Post by Leander on Feb 2, 2006 21:32:48 GMT 1
pas op, kga morgen eens voelen.. en khoop voor u da het ni dik genoeg is!!!! Anders hebt ge het aan uw broek!! Foei Kim. Zo een praat op het Forum... Aan Tinuz zijn broek voelen en kwaad zijn als het niet dik genoeg is
|
|
|
Post by Tinus on Feb 2, 2006 21:34:12 GMT 1
pas op, kga morgen eens voelen.. en khoop voor u da het ni dik genoeg is!!!! Anders hebt ge het aan uw broek!! Foei Kim. Zo een praat op het Forum... Aan Tinuz zijn broek voelen en kwaad zijn als het niet dik genoeg is ;D ;D Die mensen uit Dendermonde zijn toch ook maar rare hé!
|
|
|
Post by kimmie on Feb 2, 2006 21:41:09 GMT 1
how leander, dat zegt meer over jou dan over mij! Trouwens zo ben ik niet!!! ik ben een
|
|
|
Post by daan on Feb 2, 2006 22:19:12 GMT 1
voila, ik kom niet meer op dat vulgair forum hier nu is het genoeg :-p
|
|
|
Post by kimmie on Feb 2, 2006 22:28:46 GMT 1
das allemaal leander zijn fout!!! kunne we leander ni banne???
|
|
|
Post by Tinus on Feb 3, 2006 15:04:09 GMT 1
kunne we leander ni banne??? Daar zal ik eens over praten met de andere moderator...die toevallig ook Leander heet!
|
|
|
Post by kimmie on Feb 3, 2006 18:52:18 GMT 1
2 keer raden wie het vandaag dus aan zijn broek had, aangezien het dik genoeg was... Jazeker... We hebben op het ijs gestaan! Maar ik heb geen schaatsen meer Eens zien wat ik morgen kan forceren... Tis daar echt mooi om te schaatsen... eh tinusje...
|
|
|
Post by Tinus on Feb 4, 2006 9:03:31 GMT 1
We hebben wel geschaatst hé....maar ja op die dingen konden we moeilijk blijven staan! Maar wonder boven wonder ben ik niet gevallen....ksta er nog van te kijken!! ;D
|
|
|
Post by daan on Feb 4, 2006 11:06:19 GMT 1
u bent dan ook een beest... ahnee das iemand anders hier op het forum maar u bent dan ook een sexy bitch!
|
|
|
Post by Tinus on Apr 20, 2006 11:06:23 GMT 1
Wel het is misschien niet meer zo koud dat we kunnen gaan schaatsen, maar echt warm is het tegenwoordig ook nog niet! Wat is dat toch voor stoem weer hier in dit apenland??
WIJ WILLEN ZON!!!!
|
|
|
Post by beest on Apr 20, 2006 12:09:34 GMT 1
Ei man! Kijk es buiten: het zonnetje hier in Dendermonde schijnt alleszins!
T schijnt dat het dit weekend 20 graden gaat worden! Ik zou zeggen: gooi die bloezen maar uit jongens!
|
|
|
Post by Leander on Apr 20, 2006 21:09:38 GMT 1
Hip hip hoera. Eindelijk is Sabine terug. Na drie maande regen komt er eindelijk terug zonneschijn
|
|