|
Post by Tinus on Jun 10, 2006 8:14:55 GMT 1
Bah bah....het is weer examentijd....en natuurlijk weer het mooiste weer van de wereld! Dat is altijd zo!!! Nu ja, wie heeft er allemaal examens en wanneer? Net zoals met Kerstmis maken we er hier een serieus examen topic van! Maandag heb ik informatica....ben al volop aant leren door hier op het forum een bericht te posten!
|
|
|
Post by beest on Jun 10, 2006 9:23:22 GMT 1
Dinsdag heb ik recht! bah bah bah saaie boel!
En vandaag ga ik barbequen op de werf van de brug van mijn thesis woehoe!
|
|
|
Post by beest on Jun 13, 2006 10:00:00 GMT 1
Recht is supergoe gegaan!!!
Vrijdag verkeerskunde
|
|
|
Post by Leander on Jun 13, 2006 18:02:41 GMT 1
Druk weekje.
Gisteren examen, vandaag een ganse dag bij Toyota geweest, morgen een ander examen en in de namiddag terug naar Toyota. Hopelijk krijg ik daar goed nieuws!
|
|
|
Post by Tinus on Jun 17, 2006 15:03:04 GMT 1
Kheb vandaag examen gehad (ja op een zaterdag..I know). Kdenk dat het wel mee valt. Informatica heb ik goed gemaakt de maandag en Engels ben ik al door op grammatica! Dus dat is goed! Nu dinsdag opvoedkunde nog en dan zit het er alweer op voor deze examens!
|
|
|
Post by daan on Jun 17, 2006 19:18:59 GMT 1
ik begin maandag met het opperk*tvak chemie Ik haat Arrhenius, Bohr, Pashen, Brackett, Lyman, Balmer, Rudi Willem, Micheline breugelmans en alle andere chemisten (of ex- chemisten) behalve Jules Verboven!!!
|
|
|
Post by beest on Jun 18, 2006 9:37:33 GMT 1
Kalm daantje kalm!!! ps: who the f*ck zijn Pashen, Bracket, Lyman en Balmer? ;-) Van de andere heren heb ik ook al n8merries gehad (behalve beertje juleske natuurlijk !
|
|
|
Post by daan on Jun 18, 2006 13:29:02 GMT 1
Ze hebben de golflengtes van het lijnenspectrum van resp. Infra-rood, ver infra-rood, UV en zichtbaar licht ontdekt. Proficiat aan hen and I hope they BURN in HELL!
|
|
|
Post by beest on Jun 18, 2006 14:59:17 GMT 1
ah ik vermoedde al dat t saai zou zijn;)
BTw morgen heb ik oefeningen van niet-elastisch gedrag en woensdag heb ik daar theorie van en dat is mijn laatste examen ooit (op mijn thesisverdediging van de dinsdag erop na)!!!!
|
|
|
Post by Leander on Jun 19, 2006 9:22:17 GMT 1
Ik heb vandaag Duits NIET gehad. Ze staat in panne en het examen is voor onbeperkte duur uitgesteld. Volgens mij is ze gewoon aan het pintelieren Waarschijnlijk morgen dus examen. Das wel stom want woensdag heb ik al mijn volgende
|
|
|
Post by daan on Jun 19, 2006 19:02:25 GMT 1
ik heb vandaag chemie gehad en het zoog hard!
|
|
|
Post by beest on Jun 19, 2006 19:33:13 GMT 1
ik heb vandaag die oefeningen gehad, en da was platte kak vandaag geen optimale dag voor de jc-leden
|
|
|
Post by Leander on Jun 20, 2006 9:37:36 GMT 1
Om de dag van gisteren compleet te maken: ik ga niet door bij Toyota. Domme Jappen Die van Duits was ondertussen terug nuchter. Ik heb deze morgen mijn examen gehad en het is goed gegaan. Jawohl
|
|
|
Post by daan on Jun 20, 2006 9:56:20 GMT 1
Om de dag van gisteren compleet te maken: ik ga niet door bij Toyota. Domme Jappen Die van Duits was ondertussen terug nuchter. Ik heb deze morgen mijn examen gehad en het is goed gegaan. Jawohl Leander: heb HET NOOIT IN EEN EN DEZELFDE POST OVER DUITSERS EN JAPPEN! er komen hier militairen op dat forum heb ik me laten vertellen, dus voorzichtig daarmee...
|
|
|
Post by Leander on Jun 21, 2006 17:55:23 GMT 1
Oei sorry, ik neem mijn woorden terug
|
|