|
Post by Oude Pol on Jan 5, 2008 15:54:14 GMT 1
Beste KTCLM'ers,
Samen met Micky en André ben ik ook 1 van een generatie die de racket aan de haak hangt. Gelukkig letterlijk, want anders kon ik ook niet meer tennissen. Dat ga ik zeker nog doen! Maar gisteren heb ik mijn laatste vergadering van de jeugdcommissie gehad. Ik heb er geen nieuwjaarbrief voorgelezen, maar een afscheidsbrief. Ik heb een aantal redenen om er mee op te houden. Die heb ik dan ook voorgelezen. Ik wil iedereen de details besparen, maar ik had 7 redenen: 1/ Het bouwen van een huis dat veel tijd in beslag neemt 2/ Een dochtertje dat veel tijd in beslag neemt 3/ De motivatie na 10 jaar JC lid 4/ Engagement 5/ Leeftijd voor jeugdcommissieleden 6/ sport en ontspanning 7/ een generatie die stopt Iedereen die zich geroepen voelt om ook bij de JC te komen, ik kan het u verzekeren, het is een toffe en een heel bekwame groep momenteel! Zonder te liegen kan ik zeggen dat we de beste jeugdcommissie van de geschiedenis van KTCLM hebben. Maar vers bloed, gemotiveerde medewerkers zijn er altijd nodig! Groetjes, Dirk Cruysberghs alias, Oude Pol (Senior Pol)
|
|
|
Post by Tinus on Jan 6, 2008 12:04:09 GMT 1
We shall miss you Dirkie! Maar we zien je zeker en vast nog eens op de tennis en de JC-feestjes!
|
|
|
Post by kimmie on Jan 6, 2008 13:57:24 GMT 1
Dirkie-BOY.. aka ere-lid Langs wie moet ik nu gaan zitten tijdens die vergaderingen.. ? Oooh.. seg.. Laat me iets weten als gaat vissen.. kan ik mijn gerief eens terug van onder het stof halen.. Dan zal ik u iets laten weten wnr we nog eens een stapke in de wereld gaat zetten.. I wanne see your candy on the dancefloor.. wat een feestje... wat een feestje.. Tot de volgende!!! KiSs *ZOEWN*
|
|
|
Post by Oude Pol on Jan 6, 2008 21:23:37 GMT 1
Thank you Tinus!!! Ge gaat me nog veel zien hoor!!! Thanks Kimmie, ik denk dat ik nog iets ga laten vallen (voetballen bijvoorbeeld) en dan kan ik met u gaan vissen... Hebt ge al eens op paling gevist??? ;D Groetjes, D
|
|
|
Post by Leander on Jan 8, 2008 20:49:45 GMT 1
Yow groene (paling) Mag ik ook mee gaan vissen De JC-vergaderingen zullen saaier zijn nu je er niet meer bij bent, maar gelukkig zijn er nog de tennis feestjes !!!
|
|
|
Post by beest on Jan 8, 2008 21:05:21 GMT 1
snif snif snif .... mijn tissues zijn op!!! Dirk, we gaan je missen!!!! Maar je mag altijd nog mee komen "navergaderen" (we moeten je lijstje toch nog afwerken
|
|
|
Post by daan on Jan 11, 2008 14:58:21 GMT 1
In de schaduw van de mijn, duikt den dirk in de wei op het mooie KTCLM-tennisplein. Met een racket in de hand duikt den dirk nu in het zand, maar er is niets aan de hand. Iedereen heeft geprobeerd, maar onzen dirk is de beste van de reeks.
O-O Dirk WAT EEN beest IS DAT O-O dirk WAT EEN punt WAS DAT HEEL den tennis die VEERT RECHT WANT DE BAL VLOOG over HET NET!
TSJONGE TSJONGE WAT EEN punt slaat hij O-O-O-O JUIST op diene lijn HEEL den tennis die VEERT RECHT WANT DE BAL VLOOG over HET NET!
(voor de onwetenden: dit dient gezongen te worden op de tonen van het clublied van patro!)
|
|
|
Post by Leander on Jan 13, 2008 11:38:01 GMT 1
Zegt mij niets
|
|
|
Post by Oude Pol on Jan 13, 2008 12:30:57 GMT 1
Dat is mooi geDAAN DAAN, dat is mooi geDAAN!!! (voor de onwetenden, er is een liedje die gaat zo: Wat heb je geDAAN DAAN, wat heb je geDAAN...) Bedankt daarvoor. Maar... ik heb vorig jaar geenenkele enkelmatch gewonnen.... Maarja, als patro zo doordoet, dan gaan ze ook geenenkele match meer winnen... Ik vind wel dat ge dat liedje had moeten zingen op de nieuwjaarsreceptie... dat vind ik wel jammer. Ik had u graag horen zingen... ;D Maar dat kunt ge doen als de volgende gaat stoppen. Wie is nu de oudste eigenlijk? Groetjes, Oude Pol
|
|
|
Post by Tinus on Jan 13, 2008 14:51:41 GMT 1
Maar dat kunt ge doen als de volgende gaat stoppen. Wie is nu de oudste eigenlijk? Micky!
|
|
|
Post by Oude Pol on Jan 13, 2008 22:20:46 GMT 1
Ik wist dat het ging komen, en het was Tinus... Neen, buiten Micky...
|
|
|
Post by beest on Jan 13, 2008 22:31:20 GMT 1
aha ikke!!! (12/10/83)
|
|
|
Post by Oude Pol on Jan 13, 2008 22:54:32 GMT 1
|
|
|
Post by daan on Jan 14, 2008 14:54:34 GMT 1
ja srry had het idd moeten zingen, mijn excuses daarvoor Das balen dat ge geen enkele enkelmatch gewonnen hebt, maar ge zult toch wel ergens een mooi punt gemaakt hebben zeker :-p haha grtz
|
|
|
Post by Tinus on Jan 15, 2008 9:55:44 GMT 1
Ik wist dat het ging komen, en het was Tinus... Neen, buiten Micky... Sjah, je moest maar duidelijk zijn in je vraagstelling!
|
|