|
Post by Tinus on May 2, 2007 12:19:09 GMT 1
Wij spelen om 14u...voor een ticket naar de eindrondes!
|
|
|
Post by daan on May 2, 2007 21:17:45 GMT 1
Meer zelfs, als we winnen zijn we al groepswinnaar!!!!!
|
|
|
Post by daan on May 6, 2007 9:51:19 GMT 1
|
|
alexander
KTCLM Midi
A Steven Spielberg Film
|
Post by alexander on May 7, 2007 17:24:08 GMT 1
Heb de foto's gezien. Ze hebben telkens m'n rug gefotografeerd. Wat een ontgoocheling zeg.
|
|
|
Post by Tinus on May 7, 2007 17:38:05 GMT 1
Thanx 4 the link Daan! Om terug tot het topic te komen...het DreamTeam heeft zondag gewonnen van Waterschei met 7-2. Na de enkels stond het al 5-1! Eindronde...HERE WE COME!
|
|
|
Post by kimmie on May 7, 2007 18:39:18 GMT 1
Heb de foto's gezien. Ze hebben telkens m'n rug gefotografeerd. Wat een ontgoocheling zeg. Idd ja... Ik sta er helemaal niet op Ofwel waren ze helemaal verblind van mijn schoonheid ;D Patro Spirit... MY A.S.S ja.. KTCLM SPIRIT.... DAAR KUNDE NOG IETS VAN LEREN ZELLE!!!! ;D
|
|
|
Post by daan on May 7, 2007 19:25:56 GMT 1
Heb de foto's gezien. Ze hebben telkens m'n rug gefotografeerd. Wat een ontgoocheling zeg. But you smell like patro-spirit ;-) idd, het dreamteam heeft weer ass gekickt! Na de overbodige wedstrijd tegen winterslag moeten we al zeker in de eindronde tegen tenkie, die al zeker zijn van de tweede plaats in de poule!
|
|
alexander
KTCLM Midi
A Steven Spielberg Film
|
Post by alexander on May 8, 2007 18:34:58 GMT 1
Heb de foto's gezien. Ze hebben telkens m'n rug gefotografeerd. Wat een ontgoocheling zeg. Idd ja... Ik sta er helemaal niet op Ofwel waren ze helemaal verblind van mijn schoonheid ;D Could be. ;D
|
|
alexander
KTCLM Midi
A Steven Spielberg Film
|
Post by alexander on Jun 3, 2007 20:09:25 GMT 1
|
|
|
Post by Tinus on Jun 4, 2007 8:57:22 GMT 1
Om terug tot het topic te komen!
Het DreamTeam blijft winnen in de interclub! Gisteren gewonnen tegen T.C Tenkie Hasselt met 7-2! Nu spelen we kwart finale tegen De Boneput op de dag van de verkiezingen!
|
|
|
Post by kimmie on Jun 17, 2007 22:25:11 GMT 1
Jammer maar helaas.. Dreamteam heeft het net niet kunnen halen tegen de de St truidse boerekes.. ze ware net iets sterker 4/5 verloren.. Spijtig.. zeggen we dan!
MAAAARRRRR: Volgende week zondag SUPPORTERS op post om AS naar de overwinning te schreeuwen!!!
|
|
|
Post by Tinus on Jun 18, 2007 9:49:12 GMT 1
Inderdaad...zeer spijtig! Het was zeer spannend in St-Truiden! 3-3 na de enkels en de beslissende dubbel in drie sets verloren!
Nu mag As wraak nemen van ons! :-)
|
|
alexander
KTCLM Midi
A Steven Spielberg Film
|
Post by alexander on Jun 18, 2007 21:09:47 GMT 1
Tis eigenlijk jammer dat jullie één dubbel moeten weggeven bij wijze van spreken. Nu, ik heb dat ook wel vaker meegemaakt - evenwicht vinden is soms geen optie - maar was het niet mogelijk geweest om acht spelers naar ginder mee te nemen? In de voorrondes zou ik dat niet overwegen maar dit was toch halve finale. Ma ja, ook nu hadden jullie bijna gewonnen dus dat moet vertrouwen geven for next year. Well done!
|
|
|
Post by Tinus on Jun 24, 2007 16:40:22 GMT 1
As heeft vandaag wraak genomen voor ons! :-) Zij hebben St-Truiden met 6-3 een poepje laten ruiken!
|
|