|
Post by Tinus on Aug 1, 2006 10:37:33 GMT 1
Op 10 september trekt de Jeugdcommissie met alle jeugdleden naar Bobbejaanland. The Dreamcatcher, De Typhoon, De revolution en De Sledge Hammer wachten op jou! Schijf je snel in op www.ktclm.be
|
|
|
Post by Leander on Aug 1, 2006 18:52:28 GMT 1
Allen daarheen !!!
|
|
|
Post by Tinus on Sept 11, 2006 8:27:14 GMT 1
Wat een feest, wat een feest!!! Een geweldige dag...heb mij enorm geamuseerd! Maar ik denk wel dat ik het liedje "het is stil aan de overkant" voor een paar dagen niet meer wil horen! ;D Typhoon was vetjes...en ik denk dat Micky de fly-away "vetjes" vond! ;D ;D
|
|
|
Post by kimmie on Sept 11, 2006 10:07:20 GMT 1
Dag manne, Gisteren was echt zooooo super! Twas gewoon een dag om nooit meer te vergeten!!! Kdenk wel dat iedereen tevreden was! ;D Het liedje moeten jullie zien te vinden voor de jeugdfuif! Dat we die dikke sfeer er in houden! Seg en het SMSje van Micky vond ik ook leuk vanmorgen! Maar waarom bedankt voor de passie? Heb ik iets gemist? Volgend jaar wordt gewoon nog sjieker! Als dat kan
|
|
|
Post by Leander on Sept 11, 2006 10:07:34 GMT 1
Alleszins, Micky (aka Miki) deed vettig na de fly-away Zeer geslaagde dag!!!
|
|
|
Post by Tinus on Sept 11, 2006 10:36:06 GMT 1
Dag manne, Seg en het SMSje van Micky vond ik ook leuk vanmorgen! Maar waarom bedankt voor de passie? Heb ik iets gemist? Volgend jaar wordt gewoon nog sjieker! Als dat kan Er was zeker enige passie tussen Micky en de Fly-away! ;D En volgend jaar wordt nog beestiger...ZEKER WETEN!
|
|
|
Post by Oude Pol on Sept 11, 2006 18:56:39 GMT 1
neen Mickey wilde geen 2 berichten sturen en daarom heeft hij het ingekort! Hij wilde eigenlijk zeggen: compassie Het was een zàààààlige dag! Alles qua organisatie was zeer goed gegaan, in het park was de sfeer optimaal, iedereen heeft geweten dat we daar waren! En het weer wat ook niet onbelangrijk is voor de sfeer was ook goed! Ja, dat was iets om over te doen de volgende jaren... Groetjes, Dirk
|
|
|
Post by michelle on Sept 11, 2006 19:16:58 GMT 1
hey mensen,,,,, merci voor de toffe dag...twas zéééééér geslaagd!!! volgend jaar weer hé? ;D groetjjessss Michelle
|
|
|
Post by Tinus on Sept 12, 2006 9:39:19 GMT 1
hey mensen,,,,, merci voor de toffe dag...twas zéééééér geslaagd!!! volgend jaar weer hé? ;D groetjjessss Michelle [glow=red,2,300]NATUURLIJK[/glow] gaan we volgend jaar weer! Misschien gaan we naar een ander pretpark! Iemand een voorstel?
|
|
|
Post by Oude Pol on Sept 12, 2006 14:17:03 GMT 1
Misschien eens een poll organiseren met verschillende pretparken... Dan weten we welk het populairste pretpark is ...
|
|
|
Post by beest on Sept 14, 2006 9:24:25 GMT 1
ik ben een beetje laat, heb de weg naar het forum nu pas gevonden... maar vond het een schitterende dag!!!! heb er geen woorden voor... (miki zei ook ni meer veel tussen 12 en 14 hihi)
cya tomorrow my friends!
|
|
|
Post by Tinus on Sept 19, 2006 9:37:27 GMT 1
De foto's van Bobbejaanland staan op de website!! Ze zijn de moeite!!
|
|
|
Post by A on Sept 21, 2006 22:49:52 GMT 1
het was echt super!!!!! volgend jaar opnieuw!!!!
|
|
|
Post by Tinus on Sept 22, 2006 7:47:12 GMT 1
het was echt super!!!!! volgend jaar opnieuw!!!! Jij was er toch niet bij!
|
|