|
Post by Leander on Jan 23, 2006 19:32:58 GMT 1
Hey mannekes, Ik ben begonnen met de website lichtjes aan te passen. Wees gerust, aan het grafische zal ik niets doen (het zou op niets trekken). Enkel inhoudelijk en qua structuur zullen er een paar dingen veranderen. Tinuz en ik zijn namelijk van mening dat er nog een aantal zaken ontbreken (contact, ...) Je kan een kijkje nemen op www.ktclm.be/test/ . Commentaar is meer dan welkom. Als er belangrijke zaken bijkomen zal ik dat hier laten weten. Op dit moment heb ik al gedaan: Als je op de andere knoppen klikt, zal je een foutmelding krijgen. [glow=red,2,300]Dirk,[/glow] zoals je kan zien is er een knop voor de Recreatiecommissie bijgekomen. Wil jij Natalie laten weten dat ze vanaf nu altijd teksten, kalenders, activiteiten, foto's, ... mag doorsturen. Tinuz en ik zullen er dan voor zorgen dat het in de website geïntegreerd wordt. (Om te beginnen zou een tekstje met het voorstellen van de leden bijvoorbeeld welkom zijn)
|
|
|
Post by daan on Jan 23, 2006 20:45:59 GMT 1
en zoiets heeft exames...
|
|
|
Post by Oude Pol on Jan 24, 2006 1:25:04 GMT 1
ok, ik laat het haar weten!
|
|
|
Post by Tinus on Jan 24, 2006 12:58:39 GMT 1
en zoiets heeft exames... ;D Zodra mijn examens voorbij zijn zal ik Leander een handje helpen met de site! Indien jullie nog suggesties hebben mogen jullie die altijd laten weten!
|
|
|
Post by Leander on Feb 1, 2006 14:53:32 GMT 1
Hey mannekes, de examens zijn voorbij dus er zijn weer wat vorderingen gemaakt aan de website. Gelieve een kijkje te nemen op www.ktclm.be/test/ Het zal nu waarschijnlijk in een iets hoger tempo vooruitgaan, want Tinuz helpt ook mee
|
|
|
Post by beest on Feb 1, 2006 15:08:36 GMT 1
Misschien stomme vraag, maar waarom zet ge het gastenboek en forum niet samen onder 1 knop, dan kunt ge die knoppen groter maken.
Nadeel is wel dat het gastenboek dan niet meer zo duidelijk te vinden is. Maar misschien moet ge dan een goede naam voor de knop bedenken.
Ik besef het, mijn voorstel heeft voor- en nadelen
|
|
|
Post by daan on Feb 1, 2006 15:24:18 GMT 1
dat is een goed id daf, dat heb ik ook al aan de leo voorgesteld! Bij de meeste voetbalsites worden gb en forum onder "interactief" of "fanzone" geplaatst, dus de fervente surfers zullen het wel weten te vinden, maarja de eendagsvliegen... Anders kunt ge het onderdeel gewoon gastenboek noemen, en daar nog onderverdelingen: gb-forum-... greetz
|
|
|
Post by A on Feb 2, 2006 11:47:30 GMT 1
kunt ge da wit schermke in t midden mss ni wa groter maken
|
|
|
Post by Tinus on Feb 2, 2006 11:57:38 GMT 1
kunt ge da wit schermke in t midden mss ni wa groter maken Dat gaan we misschien doen ja! Ik heb daar ook al een opmerking van gegeven aan leander!
|
|
|
Post by kimmie on Feb 2, 2006 21:08:29 GMT 1
Mannen, Tziet er hennig goed uit!!!!
|
|
|
Post by Tinus on Feb 4, 2006 13:20:38 GMT 1
Er werd alweer heel wat veranderd aan de test versie van de site! De foto's staan online en het menu contact ook! Check it out: www.ktclm.be/test
|
|
|
Post by ktclmer on Feb 4, 2006 13:43:48 GMT 1
goeie site, overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden, Good Job
|
|
|
Post by Leander on Feb 9, 2006 15:17:20 GMT 1
Hey, De vernieuwde website is online. Commentaar is nog steeds welkom! Beetje bij beetje zal ik er rekening mee houden PS: Dat scherm kan moeilijk groter gemaakt worden vermits de website dan niet meer te bekijken is op computers met een kleinere resolutie.
|
|
|
Post by daan on Feb 9, 2006 15:44:53 GMT 1
mooi werk en overzichtelijker
|
|