|
Post by Tinus on Apr 26, 2007 14:12:03 GMT 1
De derde week van de Interclub komt er weer aan en de tenniscliche's vliegen je als tennisballen om de oren. Een opsomming van kreten die je zo vaak hoort over of naast de tennisbaan. Aanvullingen zijn altijd welkom! "Eindelijk!” Als het eindelijk eens meezit of eindelijk iets lukt in de wedstrijd. “Tuurlijk is die bal niet op de lijn!” Als het tegenzit, dan zit het geluk ook niet mee. “Echt niks lukt vandaag!” “JEEEEEEEEZUS!” Die is het heel vaak schuld als de vorm of de stand achterblijft. "Wat een k**spel!" "Uwe" Veel gehoorde kreet in de dubbel. "AAAAAAAAAAAAH" Meestal geroepen door Daan Deckers met een zeer hoge stem! "VAMOS!" Geroepen door Nadal EN onze eigen Tim Meuwissen! "Op die f****** k** lijn god********!" Geroepen door ondermeer mezelf! ;D "Let toch mijn ******" Weeral een uitspraak van mezelf! Nog voorbeelden? ;D
|
|
|
Post by daan on Apr 27, 2007 14:53:10 GMT 1
Enkele tenniszegswijzen (al dat niet contaminaties):
Het balletje rolt zoals het gebekt is! Winnen is belangrijker dan deelnemen! Beter 1 tennisracket in de hand, dan 10 in de lucht! Als ****** van huis is, danst KTCLM op de tafel! (zelf in te vullen)
Enkele uitspraken uit mijn persoonlijke gamma:
LOOOOOOOOOOOOS! "Dat is tennis!" "Come toch on eh" "Eindelijk een fatsoenlijke bal" "SCHitterend" (ironisch) "Wow wat ben ik toch een meestertacticus" (ironisch) "Wille bok"
|
|
|
Post by Tinus on Apr 28, 2007 11:59:34 GMT 1
;D Die uitspraken komen mij bekend voor Daantje! Nog enkele van mij: "Niet doen Tinus!!" "Een gans plein open en gij speelt daar!!" "Rustig rustig" "Pratcher!"
|
|
|
Post by beest on May 17, 2007 15:33:17 GMT 1
en de meest gebruikte uitspraak door Mikael Bollen:
Mikken op die ******!!!!
|
|
|
Post by Tinus on May 22, 2007 18:04:07 GMT 1
En dit is nog eene van sterspeler-sexy bitch-Daan Deckers:
Wat een ***plein!!