|
Post by fa321654 on Dec 3, 2005 14:08:46 GMT 1
Deze topic heet dus [glow=red,2,300]straffe verhalen[/glow]. Iedereen die ooit iets strafs heeft meegemaakt, zet het hier dan gerust op. Het gaat niet om het meest straffe verhaal, het is gewoon om je verhalen met elkaar te delen. Dus posten maar
grtz fa321654
|
|
|
Post by Tinus on Dec 3, 2005 14:10:52 GMT 1
Vreemd dat je een topic start dat straffe verhalen heet maar zelf geen straf verhaal schrijft! Dat is pas straf!
|
|
|
Post by fa321654 on Dec 3, 2005 14:18:13 GMT 1
Mijn strafste verhaal is dat ik jou al 6 jaar ken, en nog altijd er in slaag om te slagen op school Nee, ik heb niet echt een straf verhaal meegemaakt, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die wel een straf verhaal hebben en dat dolgraag willen delen ;D Bijvoorbeeld de administrator, om het goede voorbeeld te geven grtz fa321654
|
|
|
Post by daan on Dec 8, 2005 20:41:28 GMT 1
Op een warme lentedag in 2003 had een zekere martijn vranken mij overtuigd om met de groep die destijds conditietraining volgde mee te gaan fietsen! (in de letterlijke betekenis van het woord weliswaar). Mits ik diezelfde dag de keuze had tussen biologie leren of meegaan trok ik nietsvermoedend mijn te kleine broek aan en ging ik mee. Op de tennis aangekomen met de fiets was mijn tshirt al doorweekt van het zweet maar dat was nix vergeleken met wat komen zou... Met een allegaartje wannabe-tennissers (:-p) trokken we richting het stationneke van as, maar halfweg gebeurde het ondenkbare... opeens spatte er een dikke regendruppel op mijn neus ineen in duizend nog kleinere regenspatjes maar helaas bleef het er niet bij, er viel nog een op mijn been(dat niet bedekt was wegens de korte broek wegens het warme weer) en nog een en nog een en nog een... de hel brak los daar boven ons! na nog enkele minuten spurten konden we schuilen in een niet-meer-gebruikte treinwagon, maar het onheil was reeds geschied! Na een gezellig onderonsje in die wagon konden we eindelijk terug vertrekken... de bui was over! Toen we echter een kilometertje opnieuw gefietst hadden begon de nagalm van wat wij daarvoren zo vervloekt hadden... Tot op de dag van vandaag beklaag ik mij dat ik me heb laten overtuigen door bepaalde personen wiens namen ik hier niet zal bekendmaken (behalve in de eerste zin dan), tevens de persoon die mij in 1996 van de titel Clubkampioen jongens 10 weerhield! Ik dank u voor beide... Eén positieve noot aan dit verhaal: maar goed dat daar in as ni veel le*kere w*jven rondliepen want anders had ik serieus probleme gehad met mn te korte broek...
|
|
|
Post by Tinus on Dec 8, 2005 21:38:20 GMT 1
Van dat verhaal kan ik me helemaal nix meer herinneren! ;D Hahaha, dat was inderdaad een natte dag...en laten we het spoelen niet vergeten! Als ik eens wat meer tijd heb zal ik ook een straf verhaal hier neer poten!
|
|
|
Post by fa321654 on Dec 19, 2005 15:50:13 GMT 1
Ik heb een straf verhaal over een angel smile. Maar ik denk niet dat deze zal goedgekeurd worden.
grtz fa321654
|
|
|
Post by Leander on Dec 20, 2005 18:09:53 GMT 1
Ik heb een straf verhaal over een angel smile. Maar ik denk niet dat deze zal goedgekeurd worden. Ik begin wel nieuwsgierig te worden wat die "angel smile" is. Kom op, vertel...
|
|
|
Post by Tinus on Dec 20, 2005 19:39:14 GMT 1
Ik heb een straf verhaal over een angel smile. Maar ik denk niet dat deze zal goedgekeurd worden. Ik begin wel nieuwsgierig te worden wat die "angel smile" is. Kom op, vertel... Geloof me Leander, dat wil je niet weten!
|
|
|
Post by daan on Dec 20, 2005 21:03:43 GMT 1
een angel smile is niet om mee te lachen eigenlijk, eerder aan de gore kant...
|
|
|
Post by Tinus on Dec 20, 2005 21:54:27 GMT 1
een angel smile is niet om mee te lachen eigenlijk, eerder aan de gore kant... Blijkbaar heb ik Daan dat verhaal al eens verteld!
|
|
|
Post by daan on Dec 21, 2005 10:19:18 GMT 1
juist!
|
|
|
Post by fa321654 on Dec 21, 2005 11:52:25 GMT 1
Vraag maar eens aan Martijn, hij zal het je met kerstmis mss cadeau doen. Als je stout bent
grtz fa321654
|
|
|
Post by ktclmer on Dec 26, 2005 18:19:03 GMT 1
is het dan zo erg? tinus of daan binnekort moeten jullie het toch eens vertellen he, want ben ook nieuwsgierig
|
|
|
Post by Tinus on Dec 27, 2005 10:31:21 GMT 1
Oei oei, de eerst forum-hype is geboren! ;D
|
|
|
Post by ktclmer on Dec 28, 2005 19:16:16 GMT 1
En er zullen er nog volgen, is te hopen
|
|