|
Post by Leander on Sept 15, 2006 11:18:29 GMT 1
Gisteren heeft meer dan 20 % van de jeugdcommissie (Daphne en ik) een appartement gekocht in Gent. Maar niet getreurd, dit is zeker en vast niet het einde van de jeugdcommissie. Ik zie de JC als pure ontspanning en je mag mij dus zeker nog vaak op de tennis verwachten, maakt niet uit waar ik woon !!! Bereid jullie alvast voor op een spetterende instuif fuif! (Het zal wel nog enkele maanden duren voor we er effectief mogen gaan wonen)
|
|
|
Post by beest on Sept 15, 2006 11:56:22 GMT 1
ik daarentegen haat de jeugdcommissie en ben blij dat ik van jullie af ben! ik zal nooit wederkeren in dat oord der verderf!
|
|
|
Post by Tinus on Sept 15, 2006 17:26:37 GMT 1
ik daarentegen haat de jeugdcommissie en ben blij dat ik van jullie af ben! ik zal nooit wederkeren in dat oord der verderf! Het werd tijd...
|
|
|
Post by Leander on Sept 18, 2006 18:51:08 GMT 1
|
|
|
Post by Tinus on Jan 23, 2007 11:57:53 GMT 1
Zeg people...wanneer gaan jullie daar nu EINDELIJK wonen? En wanneer is die spetterende instuif fuif??? :-)
|
|
|
Post by kimmie on Jan 23, 2007 17:38:21 GMT 1
ja, ik wil ook wel eens komen kijken en.. ;D Dik feestje bouwen Inzegenen!!!!
|
|
|
Post by beest on Jan 23, 2007 19:11:00 GMT 1
ja ja momenteel worden de laatste dingetjes gedaan (kraantjes bevestigen)... daarna nog een fikse vloerbehandeling, wat meubeltjes en het is zover!! half maart kruipen we er ongeveer in! en dan kunnen we al eens beginnen plannen he!!! Misschien vragen we jullie beter VOOR de vloerbehandeling hihi! want zo'n party-animals!!
|
|