|
Post by Tinus on May 25, 2006 13:40:04 GMT 1
Rookverbod vanaf 01/01/2007 Vanaf 1 januari 2007 is het verboden te roken in cafetaria's en kantines van sportclubs (Koninklijk Besluit van 13/12/2005). Neem tijdig je voorzorgen als club want: Als de rook uit je club is verdwenen... Bron: www.vtv.beIk ken enkele mensen die daar niet blij mee gaan zijn....maar ik vind het in ieder geval positief! In een sportclub moet niet gerookt worden...!!
|
|
|
Post by Leander on May 25, 2006 18:02:04 GMT 1
Eindelijk moeten mijn kleren niet meer in de was na een JC-vergadering
|
|
|
Post by beest on May 25, 2006 19:03:18 GMT 1
ik ben ook voor het weghalen van die kankerstokken in een sportieve omgeving!
|
|
|
Post by Oude Pol on May 25, 2006 23:59:35 GMT 1
Goed initiatief. Alhoewel er al véél minder gerookt wordt dan pakweg 15 jaar geleden, blijft het toch nog altijd hinderend voor iedereen. Vroeger zei men als je er niet tegen kunt, dan moet ge hier niet binnen komen. Nu is het andersom, als ge wilt roken, dan moet ge buiten gaan. Van een mentaliteitsverandering gesproken! Gedaan met hinderlijke rook, gedaan met keelpijn na een avondje in de kantine, gedaan met stinkende kleren (buiten de zweetgeur van het tennissen of het dansen of het kaarten...), gedaan met passief meeroken en de negatieve gevolgen ervan, gedaan met bloeddoorlopen rode prikkelende ogen, gedaan met een plafond die na 5 jaar urinegeel ziet, gedaan met brandplekken op de houten toog, gedaan met stinkende assebakken voor uw broodje LM, ... (kan er iemand anders overnemen van mij, want mijn vingers doen al pijn van het typen) ps. Dat is een rubriekje waard voor in de volgende nieuwsbrief als je het mij vraagt! Groetjes, Dirk
|
|
|
Post by Tinus on May 26, 2006 8:18:01 GMT 1
Inderdaad, zeker iets voor de volgende nieuwsbrief!
|
|
|
Post by Leander on Dec 17, 2006 19:47:10 GMT 1
Het is bijna zover. Eens zien of dat wel gaat nageleeft worden. Ik verheug er mij al op
|
|
|
Post by raf on Jul 9, 2007 13:37:23 GMT 1
weg met het roken wel wat laat maartoch
|
|