|
Post by daan on Apr 14, 2008 18:47:18 GMT 1
Jaja, de interclub is weeral volop bezig...
En dus moet ook het dreamteam alweer aantreden. Zoals dat met alle topploegen gaat, krijgt ook het dreamteam al eens een pandoering... Gisteren hebben we verloren met 1-8 tegen de regerende kampioenen van Limburg: TC As. Maar er is een spreekwoord dat zegt: een gewond dier is dubbel zo gevaarlijk; dus TC Op de Waal... Beware, 'cause dreamteam 's gonna kick your asses!
|
|
|
Post by beest on Apr 14, 2008 19:09:49 GMT 1
ja met de f***ing neinties nog in de kleren was t niet simpel!! maar volgende week gaan jullie ass kicken!! ik voel t!
|
|
|
Post by Tinus on Apr 14, 2008 19:27:28 GMT 1
Ik voel het aan men water!!
|
|
|
Post by beest on Apr 14, 2008 21:05:18 GMT 1
ik voel t aan mijne kriek boodschap voor guy: for the bigger and bolder
|
|
|
Post by micky on Apr 24, 2008 14:37:59 GMT 1
Meisjes 10: TC Maaseik - KTCLM: 0 - 3 ;D ;D ;D Heren 3: KTCLM - TC Bocholt: 4-5 Hopelijk komende zondag revenche tegen Meulenberg... CU Limping M
|
|
|
Post by daan on Apr 24, 2008 16:14:21 GMT 1
Op de waal - Dreamteam 2-7!!!
|
|
|
Post by Oude Pol on Apr 24, 2008 23:17:55 GMT 1
Zondag de clash in Meulenberg om 10u!!! Marc Craybex - Dirk Cruysberghs!!! The master die mij 20 jaar geleden begon tennisles te geven!!! Een match om nooit meer te vergeten, ook al verlies ik in een droge 6/0 - 6/0. Maar met de overwinning tegen een B-2/6 van vorige week in gedachte is het vertrouwen groot!!! Het zal hoe het ook eindigt een fijne match zijn!!!
|
|
|
Post by Leander on Apr 26, 2008 0:17:07 GMT 1
H7: 13 april: TC Op De Waal - KTCLM Enkels: 6-0 Dubbels: 2-1 Conclusie: We waren nog niet goed wakker (I love the 90's) H7: 20 april: Tennisdel - KTCLM Enkels: 4-2 Dubbels: 0-3 Conclusie: We hebben ze lekker bij hun pietje gepakt Zondag gaan we ervoor dat we ook na de enkels al een voorsprong hebben
|
|
|
Post by micky on Apr 30, 2008 16:15:40 GMT 1
Meisjes 10: KTCLM - TC AS: 3 - 0 ;D ;D ;D Heren 3: TC Meulenberg - KTCLM: 3-6 Dus géén revenche tegen Meulenberg... doch, iedereen heeft hard gewerkt, Dirk goed bezig tegen Marc, maar t mocht niet baten... Tot volgende week! Dan weten we of de meisjes op kop blijven (momenteel samen met Hasselt en Lanaken) na de ontmoeting in Lanaken... t wordt zeker spannend daar, komende zondag om 9u... pff en dat op een zondag-ochtend En met onze heren spelen we eveneens op zondag, vanaf 14u, tegen Waterschei... en we zijn blijkbaar niet alleen want ook de ploeg van Tinus speelt thuis... Hoe meer supporters hoe fijner!! CU Limping M
|
|
|
Post by Oude Pol on Apr 30, 2008 20:14:00 GMT 1
Yep inderdaad, Marc was die zondag toch nog altijd een maatje te groot! Zijn foutenlast lag zo laag en mijn foutenlast lag te hoog. Maar dat was natuurlijk door zijn gevarieerde slagen. Hij kan heel diepe slagen afwisselen met ballen die geen snelheid meer hebben... dus ge moet daarmee weten om te gaan en u telkens opnieuw instellen op die variatie... En zijn opslag was heel gevarieerd en goed geplaatst naar de hoeken. heel moeilijk! Zijn basisslagen waren ook heel gespreid als ge hem niet kon laten lopen... kortom, op 56 jarige leeftijd is hij nog altijd een maatje te groot voor mij. Ik zou natuurlijk graag een re-match hebben, maar wanneer gaat dat voorkomen??? Als hij 71 is misschien??? Dan moet ik wel zien dat ik kan winnen he... Maar het was wel een legendarische match, en wat de uitslag ook was, ik zou hem toch heel mijn leven onthouden hebben! Marc, een regionale legende! uitslag Marc-Dirk: 7-5 6-2 Groetjes, Dirk
|
|
|
Post by micky on May 5, 2008 7:37:02 GMT 1
Geuuuud Meuuuurning KTCLM Meisjes 10: TC Lanaken - KTCLM: 1 - 2 ;D ;D ;D Hopelijk lukt het volgend weekend (zat, 10 mei, 10u30) ook tegen Bilzen, want dan lonkt de eindronde!!! Heren 3: KTCLM - TC Waterschei: 7-2 ;D ;D ;D EINDELIJK!! En in stijl!! Na de enkels stond het al 5-1. Zo zie je maar, schrijf nooit H3 af! Ook onze pol, of Kees voor de ingewijden , heeft weer van zich laten spreken: alweer een B-2/6 naar huis gespeeld! En onze laatste man, onze Tim, C+30/2, heeft zich van zijn demonen definitief verlost: in tie-break, 3e set, 5e matchbal, een C+30 naar huis!! Hij was rustig, na dat verlossend vogel-pilleke... Wil je ook komen supporteren? Wil je een namiddag suspens, mooie tennis, H3 in actie zien? Wil je komen cheerleaden? Afspraak komende zondag, in Heusden (waarschijnlijk 14u) Tot volgende week! CU Limping M (14 days and counting...)
|
|
|
Post by Tinus on May 5, 2008 9:50:54 GMT 1
Ook het DreamTeam heeft weer van zich laten horen. 4-2 na de enkels voor en dan één dubbeltje gewonnen. Het jong geweld van TennisDel droop af.
Nog één overwinning en we spelen (weer) eindronde!
Maar ook de dames hebben dit weekend kont geschopt! Een dikke 6-0 overwinning tegen de dames van Winterslag. Proficiat Daphne, Kimmie, Natalie en Annelies!
|
|
|
Post by kimmie on May 5, 2008 15:08:21 GMT 1
Jazeker!!! als dat gene mooie uitslag is.. we hebben enkel 1 setje weg gegeven.. tis de ervaring wat de doorslag geeft!
|
|
|
Post by maarten on May 5, 2008 21:47:51 GMT 1
Heren 8 : KTCLM - TC Maaseik 2-7
|
|
|
Post by Oude Pol on May 7, 2008 10:21:55 GMT 1
Het was een interessante interclub! We verloren maar 1 enkel, die van invaller Raf Vansweevelt, de rest won allemaal! De match van de dag was niet mijn overwinning tegen een B-2 maar die van Tim Bamelis die in Tie break 3e set won tegen een C+15/5, drie klassementen hoger. Nu is hij vertrokken!!! Ondertussen heeft Patro ook nog gewonnen tegen Leopoldsburg, de voorlaatste match van het seizoen. Volgende week kunnen ze de periodetitel winnen en zo naar de eindronde gaan in 4e nationale. Hopenlijk dan 3 overwinningen en volgend jaar naar 3e... In de dubbels hebben we maar 1 dubbel moeten prijsgeven zodat onze eindstand 6-3 was! Da's lang geleden voor ons ploegje dat we nog zo'n klinkende overwinning hadden. Maar maandag ben ik dan gaan tennissen met André en het noodlot heeft toegeslaan. De voorlaatste balwisseling die ik wou slaan sloeg ik mijn voet om! Resultaat, een dikke enkel. Waarschijnlijk zal het voor zondag niks zijn. Dus iemand die interesse heeft om mij te vervangen, bel me effe op of naar Pascal Schepers... Allez, ik ga eens verder werken... Groetjes, Dirk
|
|