|
Post by Oude Pol on May 19, 2008 12:49:48 GMT 1
Vanaf gisteren hangt de affiche van de fietshappening uit in ons clubhuis. Het is een activiteit voor heel het gezin met een tourtocht van 25 en van 50 km, een korte en een lange tocht dus. Onderweg is er bevoorrading en bij aankomst krijg je ook een consumptie. Daarna krijg je ook nog 2 pannekoeken, en dat allemaal voor de prijs van 5 euro. Als je op tijd betaald aan de bar natuurlijk. Anders kost het 8 € als je de dag zelf beslist om mee te doen. Voor de kleintjes onder ons, vergeet uw fietshelm en veiligheidsvestje niet mee te nemen. Voor de volwassenen is dat natuurlijk ook altijd een aanrader! Voor alle info: zie affiche inschrijven: in het clubhuis: inschrijvingsformulier aan het bord in het clubhuis. en vergeet niet dadelijk te betalen, anders is uw inschrijving niet geldig voor de voorverkoop van 5€!!!
ps. Marlander, kun je de affiche op de site zetten die ik zaterdag heb doorgestuurd...
Groetjes, Dirk
|
|
|
Post by Tinus on May 19, 2008 18:29:29 GMT 1
ps. Marlander, kun je de affiche op de site zetten die ik zaterdag heb doorgestuurd... In orde!
|
|
|
Post by Oude Pol on May 20, 2008 14:12:01 GMT 1
Prima werk Tinus!
|
|
|
Post by Oude Pol on Jun 5, 2008 10:54:05 GMT 1
Beste KTCLM'ers, nu zondag zal weer een bewogen dag zijn op KTCLM. Eerst vertrekt er om 13u de fietstocht georganiseerd door de recreatiecommissie van onze club. En daarna spelen we de eindrondes van Heren 3 kwartfinale van Limburg, en dat vanaf 14u. Tot zondag!!!
|
|
|
Post by Tinus on Jun 5, 2008 11:30:15 GMT 1
Ik zal er zijn!
|
|
|
Post by micky on Jun 5, 2008 21:30:41 GMT 1
absoluut de moeite waard, die eerste ploeg van ons !! en als het is gelijk vorige week, kunt ge nog tijdig thuis zijn ook... vraag het maar aan die van Zelem Let's be there, and supportèr
|
|
|
Post by kimmie on Jun 5, 2008 23:24:11 GMT 1
Ik zal er ook zijn.. maar niet om te fietsen! Ik ga supporteren voor onze eerste ploeg! Ik denk dat ze wel wat supporters kunnen gebruiken.. misschien datk erna nog wil gaan fietsen.. geen idee..
|
|
|
Post by Oude Pol on Jul 24, 2008 16:19:49 GMT 1
De affiche van de Nacht van de Dubbels is doorgestuurd naar Martijn. Weldra dus te bezichtigen op onze site! Het thema dit jaar is: Hippie!!! haal uw breedste broeken dus maar uit de kast!!! Groetjes, Dirk
|
|
|
Post by Oude Pol on Aug 9, 2008 16:14:07 GMT 1
Ik heb al inkopen gedaan voor de nacht van de dubbels!!! Het zal weer in orde zijn!!!!
|
|
|
Post by Oude Pol on Aug 10, 2008 22:04:31 GMT 1
donderdag 14/08/2008 bij de nacht van de dubbels zal het weeral geen 30° zijn zoals andere edities van enkele jaren geleden, maar het zal toch beter zijn dan de regenachtige edities van de vorige jaren! Ze spreken van betrokken, en niet van regen! De zon gaat op om 06.16u, dat moeten we kunnen halen!!
min: 13°C max: 21°C Betrokken weer windsnelheid 15km/u windrichting ZW Zon op 06:16 Zon onder 21:07 Maan op 17:13
|
|
|
Post by Oude Pol on Aug 15, 2008 23:24:52 GMT 1
Een dikke proficiat aan de JC-commissie voor de mooie costuums die ze aanhadden!!! Een echt voorbeeld voor de anderen! By the way, het is echt wel aan't groeien, de verkleedpartijen van de NvdD!!! Sommigen waren heel subtiel verkleed met alleen een hippie brilletje, terwijl anderen (zoals JC) echt full-option hippie waren!!! En geef toe, het brengt echt wel een extra sfeertje met zich mee hé... En hebt ge Tim B. & Lieve B. & Ellen gezien gezien!!! Dat waren niet eens costuums, dat waren echte kleren!!! En mooi!!! Volgend jaar gaat de RC prijzen uitdelen aan de best verkleedde persoon!!! Dat was dit jaar ook de bedoeling, maar het is er niet van gekomen... Maar het idee is alvast prima!!! Groetjes, Dirk
|
|
|
Post by Oude Pol on Aug 21, 2008 21:29:57 GMT 1
Hoi JC, op de website staat als volgende activiteit de jeugddag, maar op de kalender staat de uitstap pretpark op de 7e september. Hoe zit dat? Wanneer is de uitstap? Als het 7 september is, dan kan ik niet mee want dan zit ik in Turkije. 13 september trouwens ook... Nu zit ik in Oostenrijk tot zaterdag. Groetjes dus uit Oostenrijk, Dirk
|
|
|
Post by daan on Aug 23, 2008 10:47:03 GMT 1
yo tiroler dirk! Op 7 september is idd de uitstap nr movie park! En de week erop (13e) is juegddag!
greetz (ook aan heidi mit die grösse...)
|
|
|
Post by micky on Aug 23, 2008 12:07:16 GMT 1
aber pass mar auf for der Peter Nasse grusse aus Belgien
|
|
|
Post by Oude Pol on Sept 6, 2008 7:08:25 GMT 1
Hoi Tinus,
Voor ik naar Turkije vertrok ben ik vergeten de affýche van de italiaanse avond door te sturen. Dadelijk als ik terug ben zal ik dat doen!!! Dat zal dan 13 september zijn... Groetjes uit Ankara,
Dirk
|
|