|
Post by Tinus on Jun 1, 2008 10:32:59 GMT 1
Naar jaarlijkse gewoonte zullen we ook voor 2008 een topic openen over de tornooien! Laat die spannende verhalen maar weer komen! Welke tornooien spelen jullie zoal dit jaar? Ik heb mij voorgenomen om niet meer zo veel te spelen als verleden jaar. Dat was toch wel mijn topjaar denk ik! Kheb toen 42 enkel wedstrijden gespeeld waarvan 35 gewonnen en 7 verloren! 38 dubbeltjes gespeeld (met Daan en Kim) en slechts 9 wedstrijden verloren! Het is dus bijna onmogelijk om die prestaties te evenaren. Maar toch gaan we proberen om nog een klassementje te stijgen. Eerste tornooi dat ik speel is Maaseik! En jullie?
|
|
|
Post by kimmie on Jun 1, 2008 11:14:45 GMT 1
wel.. ik heb me alvast ingeschreven in maaseik.. Dit is het enigste tornooi met een reeks van C15 - C15/5.. Ze zouden die grote reeks Dames 2 overal moeten opsplitsen.. Net zoals ze bij de heren gedaan hebben! Ik ben eens benieuwd.. Ik heb vorig jaar tegen Ine gespeeld.. 3 sets.. 3,5 uur. Héél spannend! dit jaar zal ik vakkundig haar ASs proberen te Kicken.. :-)
Dreams still survive..
|
|
|
Post by daan on Jun 1, 2008 19:16:00 GMT 1
Ik ga me beperken tot Lanaken, Dilsen en Loonse. In lanaken en loonse met anne dg 75 ptn In lanaken dg 150 met daf (btw kunt ge dan daf?) en in dilsen eh3 en miss nog hier of daar een dubbelke (tinus?) maar enkel dus alleen in dilsen (maw ik moet het tornooi al winnen om B+2/6 te blijven) Na 10 jaar alle tornooien van limburg af te schuimen mag het al eens wat minder zijn...
|
|
|
Post by Tinus on Jun 2, 2008 9:24:52 GMT 1
Ik zie een dubbelke met mijn vertrouwde dubbelpartner wel zitten! We moeten eens zien welke tornooien we alle twee kunnen spelen!
|
|
|
Post by Tinus on Jun 2, 2008 16:14:21 GMT 1
Ondertussen al contact gehad met de enige echte Daan Deckers! The Sexy bitches zullen ook dit jaar proberen enkele dubbeltitels op hun palmares te schrijven. Eerste tornooi dat we spelen is Dubbel Heren 5 (80 - 125 pt) in Loonse T.C.
|
|
|
Post by Oude Pol on Jun 3, 2008 14:57:46 GMT 1
Bemelmans wint enkel- en dubbelspel op Futures Cesena Archieffoto Ruben Bemelmans. Ruben Bemelmans (ATP-323) heeft zondag op het Futurestoernooi van het Italiaanse Cesena (15.000 dollar) zowel het enkel- als het dubbelspel gewonnen. In de finale van het enkelspel toonde de 20-jarige Genkenaar zich in drie sets te sterk voor de Ecuadoraan Carlos Avellan (ATP 489): 6-4, 3-6 en 6-0. In de finale van het dubbelspel haalde Bemelmans het aan de zijde van de Argentijn Horacio Zeballos met 6-2 en 6-4 van de Argentijnen Antonio Pastorino en Damian Patriarca. (belga/ka) En zeggen dat ik daar een jaar of 7 nog van heb gewonnen... Groetjes, Dirk
|
|
|
Post by beest on Jun 17, 2008 10:47:50 GMT 1
Daantje: dubbelen in Lanaken zullen we!! Let's whoop there poops
|
|
|
Post by Tinus on Jun 17, 2008 16:52:53 GMT 1
Ondertussen staat de tabel van Maaseik op de site van de VTV. Ik speel op dinsdag 24 juni om 22u. Lekker laat zeg ik dan!
|
|
|
Post by Tinus on Aug 25, 2008 11:18:10 GMT 1
Even een korte update aangezien de tornooien bijna afgelopen zijn. Heb met Guy Linsen in Winterslag finale gespeeld (DH1) en met Tim Mommen ook finale mogen spelen (DH2). Helaas twee keer verloren! In Neeroeteren heb ik echter samen met mijn neef het tornooi mogen winnen. Ook DH1. Daan en ik hebben toch mooi tweede ronde gehaald in 125 punten in Loonse. Verder heb ik gisteren met mijn neef het tornooi in As gewonnen. Wederom DH1. Op dit moment speel ik nog op de heilige pleinen van Limburg Maas. Drie reeksen. Hoe zit het met jullie tornooien?
|
|
|
Post by beest on Aug 25, 2008 11:44:32 GMT 1
Mooi tinus! Zelf heb ik maar 2 tornooien gespeeld: Lanaken DG met Daan: eerst tegen Bart en Inge Boosten gespeeld (ook broer en zus, en ook lid van jeugdbestuur Lanaken - Bart is voorzitter) Er stond dus heel wat eer op het spel!! En jawel we hebben onze club niet teleurgesteld!! Daarna moesten we dubbelen tegen ene zekere Frank B-4 samen met een madammeke: die waren een maatje te sterk voor ons ( Enkel in Lanaken lag ik er de tweede ronde uit (3 sets tegen Marijke Roox B4) Enkel in Heusden heb ik eerst 2 rondes mogen winnen (tegen C15/4 en B4) en daarna eruit tegen B4.
|
|
|
Post by daan on Aug 26, 2008 9:47:32 GMT 1
Dubbel met Anne in loonse en lanaken: eerste ronde verloren Dubbel met sexy bitch tinus, 2e ronde in loonse en morgen spelen we tweede ronde @ktclm. Dubbel met Daphne ==> zie hierboven
tot zover mijn tennisprestaties dit seizoen, maar volgend seizoen gaan we weer eens wat enkelen!
|
|
|
Post by Tinus on Sept 20, 2008 9:02:41 GMT 1
Een laatste update voor dit seizoen! :-)
In onze eigen club heb ik de finale bij DH1 met Guy (helaas) verloren. Verder heb ik met Daan halve finale gehaald in de DH 150 punten reeks. Met Kim heb ik ook de halve finale mogen spelen in DG1 maar ook verloren.
Met mijn neef heb ik dan weer het tornooi in St-Truiden kunnen winnen. (DH1)
En om met een quote van Daan te eindigen:
"tot zover mijn tennisprestaties dit seizoen, maar volgend seizoen gaan we weer eens wat enkelen! "
|
|