|
Post by beest on Dec 20, 2008 15:24:54 GMT 1
Om helemaal up to date te blijven en vooral niet 'out' of 'oud' te worden dit topic! Hier alvast mijn lijstje (begin alvast te oefenen ) swaffelen (van mannen): het geslachtsdeel laten slingeren en moedwillig tegen een object aantikken, o.a. met het oogmerk hierdoor een ander of zichzelf op te winden. bankendomino: reeks faillissementen van onderling verweven financiële instellingen die stuk voor stuk insolvabel worden. gastroseksueel: man die zijn kookkunst aanwendt om een vrouw te verleiden of te behagen. smirten: flirten terwijl men met iemand staat te roken voor een gebouw waarin roken verboden is, bv. een café. hufterindex: lijst met mensen die zeer asociaal gedrag vertonen, m.n. in het verkeer. horroropa: oude man die een gruwelijk misdrijf heeft gepleegd. slaaprijden: een auto besturen terwijl men niet goed uitgerust is.
|
|
|
Post by Leander on Dec 20, 2008 21:08:26 GMT 1
Ik ben een gastroseksueel die tijdens het smirten vaak swaffelt. Dit is mijn manier om een jongedame te troosten die is lastig gevallen door een horroropa die hoog op de hufterindex staat wegens slaaprijden.
|
|
|
Post by daan on Dec 21, 2008 13:45:25 GMT 1
leander, er zijn betere manieren om je tijd door te brengen dan met het verzinnen van deze onnozele zin. :-p
|
|
|
Post by Tinus on Dec 23, 2008 13:08:32 GMT 1
Ik ben een gastroseksueel die tijdens het smirten vaak swaffelt. Dit is mijn manier om een jongedame te troosten die is lastig gevallen door een horroropa die hoog op de hufterindex staat wegens slaaprijden. Beste zin op het hele forum!
|
|