|
Post by Tinus on Mar 12, 2008 11:08:19 GMT 1
Beste feestbeesten/fuifdieren/partyanimals en andere diersoorten,
Het is weer [glow=red,2,300]P.A.R.T.Y.T.I.M.E [/glow]op onze club!! Op zaterdag 29 maart is er de eerste "kvraagetaan openingsparty" met liedjes op aanvraag! Geef je papiertje af aan één van de DJ's en je schijf wordt in de loop van de avond gedraaid!
Deze fuif is HET ideale moment om het nieuwe seizoen goed/fout/scheef/feestend in te zetten!!!!
SEE YOU THERE!!!
|
|
|
Post by Leander on Mar 12, 2008 15:26:58 GMT 1
You can count me in
|
|
alexander
KTCLM Midi
A Steven Spielberg Film
|
Post by alexander on Mar 12, 2008 16:51:50 GMT 1
Outstanding! Ik heb altijd al "Ik heb een boot" uit de ktclm'se speakers willen horen knallen. ;D
|
|
|
Post by Leander on Mar 13, 2008 19:42:49 GMT 1
Volgens mij gaat het verschil tussen "De foute party" en "Kvraagetaan Openingsparty" zeer klein zijn
|
|
|
Post by micky on Mar 13, 2008 21:03:49 GMT 1
en denk eraan... kom niet te laat, want om 3u33 is het snif, snif,... uit met de pret!
Don't blame us!
CU on the dancefloor ;-)
|
|
|
Post by Oude Pol on Mar 14, 2008 23:52:33 GMT 1
De installatie is besteld!!! We krijgen hetzelfde als met nieuwjaar, dus 3 lichteffecten, maar ook, rook & stroboscoop!!!
Laat de fun maar komen!!!
|
|
|
Post by Oude Pol on Mar 16, 2008 23:06:07 GMT 1
Gedaan met de fun! Micky heeft er mij attent op gemaakt dat, volgens mijn kalender die ophangt aan de frigo, dat ik niet aanwezig kan zijn op de kvraagetaan opningsparty.... Ik doe namelijk mee met een outdoor trainings activity met het leger... We gaan tourskiën in Zwitserland. En daarmee ben ik weg van donderdag 27 maart tot dinsdag 1 april... Tourski is de berg omhoogklefferen zonder skipas en dan naar beneden skiën offpiste (met begeleiding, jaja alles legaal...) Maar er blijven nog 2 DJ's over hé... Ik zou zeggen, have fun met de installatie en de rook en de strobo. Kom de papiertjes halen voor de plaatjes aan te vragen (Micky)(Martijn)! En laat me weten als het voor herhaling vatbaar is, dan kan ik er ook eens bij zijn... Met verstrooide groeten, PP (professor Pol)
|
|
|
Post by micky on Mar 17, 2008 19:45:53 GMT 1
yeah right! bekokstooft ge het allemaal mee, om dan als puntje bij paaltje komt ons in de steek te laten maar we (Tinus & ondergetekende) zullen er hoofd bij koel houden (zoals gij in de bergen, mag ik aannemen ) en de boel entertainen ;D amuzeer u en ik hoop dat ge zoveel aan ons denkt, dat het pijn doet, en het u zeker géén 2e keer meer zal overkomen! Neh!
|
|
|
Post by Oude Pol on Mar 18, 2008 13:50:16 GMT 1
Daar zet ik geen geld op dat het niet meer zal gebeuren... Maar, het belangrijkste is toch dat er nog eens gefuift zal worden!!! Anders denken de "ouderen" dat er alleen gekaart wordt naast tennis gespeeld... Tennis, kaarten en fuiven, een mooi compromis tussen jong en oud zou ik zeggen, al hoewel, fuiven is maar 2 à 3x per jaar en kaarten, om de 2 weken in de winter... Eigenlijk kunt ge toch spreken van een oneerlijke verdeling. Maar ja, wie organiseert er om de 14 dagen een fuif, niemand, dus eigen fout... Misschien iets om over na te denken voor de volgende winter... 1 vrijdag fuiven, 1 vrijdag fuiven... De uitspraak "de tennis is geen feestclub" kan dankzij "de ouderen" prima gecounterd worden! Leve de kaarters!!! Leve de party's, Leve het tennis, Leve de tennis. Groetjes, "oude" pol
|
|
|
Post by beest on Mar 18, 2008 16:25:17 GMT 1
hopelijk is er veeeel volk... want als daar weer 5 pipo's en een kieken op de dansvloer staan gelijk vorige keer dan ist toch jammer vind ik en dan krijge die kaarters toch nog een beetje gelijk met de uitspraak "de tennis is geen feestclub" ma kom laten we positief zijn: "4 andere pipo's, lets party"
|
|
|
Post by daan on Mar 18, 2008 16:29:36 GMT 1
de vraag is dan natuurlijk wie t kieken is... :-D
|
|
|
Post by micky on Apr 1, 2008 19:18:51 GMT 1
Beste Daan, Verlos ons... wie is 't kieken Voor al diegenen die er waren: 't was weerom een goe fuifke... wel veelal dezelfden op de dansfloor maar das nie zo erg... wel in tegendeel k Zou zeggen aan al diegenen die er niet waren: DON'T MISS THE NEXT ONE CU DJ Micky
|
|
|
Post by Leander on Apr 2, 2008 18:15:36 GMT 1
Ik heb een filmpje dat ik volgende vergadering zal laten zien. Er bestaat geen twijfel over wie het kieken is, of beter gezegd: wie de twee kiekens zijn
|
|
|
Post by Tinus on Apr 2, 2008 23:21:02 GMT 1
Oei oei...moeten we ons zorgen maken?
|
|