|
Post by Oude Pol on Apr 5, 2008 0:36:16 GMT 1
Yo Tinus, ik heb juist mijn 1e reservatie online gedaan Hier komt mijn 1e vraag: ik heb gezien dat er ook groepen aanvragen kunnen doen zoals vb. zondag 5/04/08 H4 training op een aantal terreinen. Hoe gaat dat eigenlijk??? Groetjes, Dirk
|
|
|
Post by Tinus on Apr 5, 2008 10:50:33 GMT 1
Ja...dat heet "reserveren van activiteiten" maar alleen de hoofdgebruikers, bestuursleden en trainers kunnen dit. Aangezien ik één van de hoofdgebruikers ben kon ik dus zo'n training plannen. (In overleg met Theo natuurlijk!)
Trainers en bestuursleden kunnen dus voor activiteiten pleinen reserveren. Ik denk maar aan de nacht van de dubbels en jeugddag!
|
|
|
Post by Oude Pol on Apr 22, 2008 20:39:00 GMT 1
Hoi Tinus,
hier mijn 2e vraag:
Ik zie op de reservaties "interclub" staan. Het zou interessant zijn moest ik vanuit mijn luie zetel kunnen zien wie welke dag interclub heeft, dus dat er niet staat "interclub" maar bijvoorbeeld "interclub H4". Is dat mogelijk???
|
|
|
Post by Tinus on Apr 22, 2008 21:28:55 GMT 1
Dat was oorspronkelijk de bedoeling, maar dit werd na een tijdje van tafel geveegd. Het is te omslachtig om er telkens bij te noteren om welke ploeg het gaat. Dus ik moet je teleurstellen Dirk!
|
|
|
Post by micky on Apr 24, 2008 14:17:04 GMT 1
was idd een goed idee... maar begrijpelijk...
Toch jammer dat een kapitein bvb die wel zijn ploeg kenbaar wil maken, achteraf géén opmerking meer kan toevoegen... Heb net gekeken of dat ging voor de ploeg van Charlotte, maar helaas...
|
|
|
Post by Oude Pol on Apr 24, 2008 22:58:57 GMT 1
Dat snap ik niet hoe het mogelijk is dat het zo omslachtig kan zijn... Zou het dan misschien mogelijk zijn om een pagina op de website daaraan te besteden??? Dus welke ploeg op welke dag speelt van onze club... Of vraag ik nu weer te veel???
|
|
|
Post by Tinus on Apr 25, 2008 11:11:14 GMT 1
Dat snap ik niet hoe het mogelijk is dat het zo omslachtig kan zijn... Zou het dan misschien mogelijk zijn om een pagina op de website daaraan te besteden??? Dus welke ploeg op welke dag speelt van onze club... Of vraag ik nu weer te veel??? Startpagina KTCLM Webspot --> allereerste nieuwsitem --> overzicht thuiswedstrijden interclub --> gewoon op klikken! (Staat er al op sinds de eerste interclubwedstrijd )
|
|
|
Post by Oude Pol on Jul 9, 2008 12:20:22 GMT 1
Hoi Tinus,
hoe kan ik reserveren met een gast??? Als ik gast aanklik komt er 1 persoon, een Dirk Gielen geloof ik. Maar ik wil iemand anders inschrijven die geen lid is. Kan er niet gewoon onder gast gereserveerd worden dan???
|
|
|
Post by Tinus on Jul 9, 2008 23:37:11 GMT 1
Hoi Tinus, hoe kan ik reserveren met een gast??? Als ik gast aanklik komt er 1 persoon, een Dirk Gielen geloof ik. Maar ik wil iemand anders inschrijven die geen lid is. Kan er niet gewoon onder gast gereserveerd worden dan??? Eén van de hoofdgebruikers (Theo, Bart of ik) dienen die gast eerst aan te maken in het systeem. Als je mij de gegevens stuurt zal ik hem aanmaken.
|
|
|
Post by Oude Pol on Jul 10, 2008 8:59:14 GMT 1
Hoi Tinus, De gast is Timmy Gilleir. Maar het is al voor deze avond!!! Groetjes, Dirk
|
|
|
Post by Oude Pol on Jul 10, 2008 18:14:31 GMT 1
Tinus, het is al in orde. Theo heeft de gast aangemaakt. Groetjes, D
|
|