|
Post by tinybaby on Mar 6, 2006 9:51:07 GMT 1
Fun with dick & Jane Not bad: verhaal niet echt sterk maar goed gelache 7,5/10
|
|
|
Post by Tinus on Apr 14, 2006 10:50:52 GMT 1
Gisteren ben ik Inside Man gaan kijken. Een film van Spike Lee met Denzel Washington! Sterke film! Denzel staat weer scherp te acteren (zoals gewoonlijk) en het verhaal houdt je echt in spanning. Net wanneer je denkt dat je alles weet, veranderd weer heel de zaak! Zeker de moeite waard! 8/10
|
|
|
Post by daan on Apr 14, 2006 15:20:36 GMT 1
is dat die met jodie foster?
|
|
|
Post by kimmie on Apr 15, 2006 13:41:23 GMT 1
Ja dat is die met Jodie Foster Daantje, why??
|
|
|
Post by beest on Apr 16, 2006 12:02:30 GMT 1
ZEg gister "Hostel" gaan kijken van Quinten Tarantino. Ik wist op voorhand dus niet dat die van Tarantino was anders was ik niet geweest...
Bloederig vieze film, niet gaan kijken dus!
|
|
|
Post by daan on Apr 16, 2006 17:56:05 GMT 1
Ja dat is die met Jodie Foster Daantje, why?? Omdatk daar de trailer van gezien heb...
|
|
|
Post by Tinus on Apr 17, 2006 7:58:21 GMT 1
ZEg gister "Hostel" gaan kijken van Quinten Tarantino. Ik wist op voorhand dus niet dat die van Tarantino was anders was ik niet geweest... Bloederig vieze film, niet gaan kijken dus! ;D Slim van je!!!
|
|
|
Post by Leander on Apr 17, 2006 13:33:10 GMT 1
Ik vond Hostel alleszins veel beter dan Kill Bill. Het verhaal was op zich niet slecht, maar de uitwerking was te bloederig en te slijmerig
|
|
|
Post by tinybaby on Apr 22, 2006 9:03:39 GMT 1
Gstr Date movie gezien ongeveer gelijk scary movie ma echt éééél grappig 7,5/10
|
|
|
Post by Tinus on Aug 15, 2006 20:36:34 GMT 1
Laatste film die ik gezien heb is Miami Vice...niet slecht! Moet altijd je aandacht er bij houden...! Zeker een 7,5 à 8/10
|
|
|
Post by daan on Aug 16, 2006 15:32:25 GMT 1
Laatste film die ik gezien heb is Miami Vice...niet slecht! Moet altijd je aandacht er bij houden...! Zeker een 7,5 à 8/10 Voor mij een 6,5/10, vond het soms nogal een cliché-actiefilm (ontvoering meisje ed...) maar al bij al toch niet slecht!
|
|
|
Post by beest on Aug 22, 2006 20:32:47 GMT 1
voor mij miami vice ook 7.5 a 8 op 10. Ik hou wel van cliche!
|
|
alexander
KTCLM Midi
A Steven Spielberg Film
|
Post by alexander on Sept 2, 2006 10:47:32 GMT 1
ZEg gister "Hostel" gaan kijken van Quinten Tarantino. Ik wist op voorhand dus niet dat die van Tarantino was anders was ik niet geweest... Bloederig vieze film, niet gaan kijken dus! Hij is wel helemaal niet van Quentin Tarantino, maar van regisseur Eli Roth die ook Cabin Fever gemaakt heeft. Tarantino is een beetje een film nerd en hij heeft de neiging om zijn naam te plakken op films die hij persoonlijk heel goed vind. De echte regisseur gaat daar meestal mee akkoord omdat het gratis publiciteit is en omdat QT nu eenmaal een grote naam is. Maar Tarantino heeft zero met Hostel te maken. Vond het een smerige film tout court met een barslechte start. De eerste 45 minuten zijn saaaaaaaaaaaai. Leander: Hostel komt niet eens tot aan de tenen van de Kill Bill films.
|
|
|
Post by A on Oct 14, 2006 11:21:15 GMT 1
ZEg gister "Hostel" gaan kijken van Quinten Tarantino. Ik wist op voorhand dus niet dat die van Tarantino was anders was ik niet geweest... Bloederig vieze film, niet gaan kijken dus! Hij is wel helemaal niet van Quentin Tarantino, maar van regisseur Eli Roth die ook Cabin Fever gemaakt heeft. Tarantino is een beetje een film nerd en hij heeft de neiging om zijn naam te plakken op films die hij persoonlijk heel goed vind. De echte regisseur gaat daar meestal mee akkoord omdat het gratis publiciteit is en omdat QT nu eenmaal een grote naam is. Maar Tarantino heeft zero met Hostel te maken. Vond het een smerige film tout court met een barslechte start. De eerste 45 minuten zijn saaaaaaaaaaaai. Leander: Hostel komt niet eens tot aan de tenen van de Kill Bill films. de echte filmrecensie go go alex
|
|
|
Post by Tinus on Feb 18, 2007 10:24:04 GMT 1
Gisteren eindelijk de nieuwe Will Smith film gaan kijken (The Pursuit of Happyness). Vond hem redelijk tot goed....niet echt mijn filmpjes (drama's) maar aangezien den Will er in voor kwam was ik het aan mezelf verplicht om hem te gaan zien!
|
|