alexander
KTCLM Midi
A Steven Spielberg Film
|
Post by alexander on Jul 17, 2007 17:50:45 GMT 1
Das Leben der Anderen was werkelijk fantastisch maar speelt slechts in een select aantal zaaltjes. Eén van de drie beste films van 2006 die ik gezien heb.
Ik ga morgen Harry Potter and The Order of the Phoenix kijken. Eerder uit verplichting en omdat ik de boeken zo weergaloos vind. Hij schijnt wel ok te zijn.
Die Hard 4.0, hoewel de minste uit de reeks, barstte uit zijn voegen van de aktie maar het was allemaal verdomd spectaculair en creatief. Eén van de betere aktiefilms van de laatste jaren en John McClane is natuurlijk een kickass personage. ;D
|
|
|
Post by Tinus on Jul 18, 2007 14:36:17 GMT 1
Die Hard 4.0. vond ik ook wel goed eigenlijk! Gisteren heb ik Boondock Saints gezien op DVD. Zeer goede film!
|
|
|
Post by maarten on Jul 18, 2007 16:48:06 GMT 1
Con air Face/of Blow
Myn favorieten...
|
|
|
Post by raf on Jul 27, 2007 19:50:47 GMT 1
TIP harry potter 5 de orde van de phenix NIET gaan kijken geld verspilling die is slecht (vrouwen film)
|
|
|
Post by raf on Jul 27, 2007 19:51:11 GMT 1
die hard 4.0 die is goed
|
|
alexander
KTCLM Midi
A Steven Spielberg Film
|
Post by alexander on Jul 31, 2007 16:49:33 GMT 1
The Simpsons Movie was so so. Misschien toch maar best als TV serie gelaten. Eerste 30 minuten heb ik wel gelachen maar dan droogt de humor beetje op en gaan ze een "verhaal" vertellen. En in dergelijke filmpjes stelt verhaal niet altijd veel voor. Ma ja, Ik heb de serie ook nooit echt gevolgd om eerlijk te zijn. Binnenkort ga ik Ratatouille kijken. Daar verwacht ik iets meer van.
|
|
|
Post by Tinus on Aug 3, 2007 13:50:07 GMT 1
Ik vond The Simpsons movie echt wel goed eigenlijk! Maar ja, ik volg dan ook de TV-serie al vanaf het begin...dus ben waarschijnlijk een beetje te subjectief! :-)
|
|
|
Post by Leander on Aug 15, 2007 18:34:59 GMT 1
We hebben hier niet te huize Deckers "The Good Shepherd" bekeken. Het leek mij wel een goeie film, alleen kon niemand echt volgen. Beetje te ingewikkeld dus
|
|
|
Post by Tinus on Aug 16, 2007 9:18:03 GMT 1
Nu ja Leander, het is niet omdat de mensen ten huize Deckers een film niet kunnen volgen dat het daarom ook ingewikkeld is hé!
|
|
alexander
KTCLM Midi
A Steven Spielberg Film
|
Post by alexander on Aug 19, 2007 10:31:48 GMT 1
We hebben hier niet te huize Deckers "The Good Shepherd" bekeken. Het leek mij wel een goeie film, alleen kon niemand echt volgen. Beetje te ingewikkeld dus Je dacht dat het een film over schapen was maar je zag er geen? ;D
|
|
|
Post by daan on Aug 20, 2007 11:25:20 GMT 1
als simpsonsfan van het eerste uur moet ik ook toegeven dat de film maar een beetje een flauw afkooksel is van de serie. Alle funny moments uit de film stonden al in de trailer. Maar ze blijven cool, die simpsons!
|
|
|
Post by Leander on Aug 22, 2007 17:32:11 GMT 1
Nu ja Leander, het is niet omdat de mensen ten huize Deckers een film niet kunnen volgen dat het daarom ook ingewikkeld is hé! Je hebt gelijk wat Daphne en Daan betreft, maar vergeet niet dat ik er ook bij zat! Je dacht dat het een film over schapen was maar je zag er geen? ;D Inderdaad!
|
|
|
Post by Tinus on Oct 16, 2007 17:09:39 GMT 1
Ben onlangs naar "Shoot Em Up" gaan kijken! Zoals de titel al doet vermoeden....veel actie en geweren! En daar stopt het dan ook! Een dun verhaaltje en zéér veel actie (vaak over the top) Niet echt een film naar mijn zin!
|
|
|
Post by daan on Oct 23, 2007 9:14:03 GMT 1
Ben X is wel een goeie film met een aardige plotwending. Knocked up viel ook wel mee, alleen trekken ze het superlang allemaal en is de verhaallijn vrij voorspelbaar...
|
|
|
Post by Tinus on Oct 23, 2007 11:39:52 GMT 1
Volgende fims op mijn lijstje zijn "The Kingdom" en "Rush Hour 3". Zal iets zijn voor tijdens de vakantie!
|
|