|
Post by Tinus on Jun 16, 2006 12:16:29 GMT 1
Hey people, Welke tornooien gaan jullie dit jaar zoal spelen? Ik heb mij ingeschreven voor TC Iris. Eens zien wat dat gaat geven!
|
|
|
Post by beest on Jun 16, 2006 12:26:54 GMT 1
allee dan zal ik mij daar ook es inschrijven!
|
|
|
Post by daan on Jun 16, 2006 14:30:41 GMT 1
in maaseik hebk me al ingeschreven, dan vertrek ik op vakantie en daarna zullen er nog wel enkele volgen ;-)
|
|
|
Post by Tinus on Jun 16, 2006 14:57:12 GMT 1
Wanneer speelt ge in Maaseik?
|
|
|
Post by daan on Jun 17, 2006 10:24:42 GMT 1
buh weetk nog niet maar kkan pas vanaf de dertigste, mja da zal wel geen probleem zijn mits k wrs op de kwalificatietabel sta.
|
|
|
Post by A on Jun 25, 2006 19:49:14 GMT 1
neeroeteren, dilsen, eisden en boneput
|
|
|
Post by Tinus on Jun 27, 2006 10:26:06 GMT 1
Kheb mij ook ingeschreven voor Winterslag...is dicht bij mijn thuis! We zullen zien hoe dat allemaal gaat!
|
|
|
Post by welkydre on Jun 29, 2006 7:28:38 GMT 1
Hm, wel ik heb vorig jaar aan 11 tornooien deelgenomen (goed gek, ik weet) maar het heeft wel geloond. Of het dit jaar ook zo'n vaart zal lopen weet ik nog niet omdat ik nog helemaal niet in vorm ben (dus laat maar komen voor clubkampioenschap :-), nu is het moment!). Wou me allereerst inschrijven voor het tornooi van Waterschei. Dus ik bel daarnaartoe (toegegeven op de laatste dag maar toch...). Ik vraag aan die vrouw of ik me nog kan inschrijven. "Das geen probleem hoor" zegt ze. "Voor welke reeks dan?" Ik zeg "Heren 3" waarop zij letterlijk zegt: "Bwah pfff nee niet echt..." ? Ik zeg "Wablieft? Niet echt?" Zij: "Ja kijk....nee....och... nee ik ga het niet doen, daaag." TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUT. Tweede keer lukte het wel bij Driehoeven...alleh het inschrijven dan hé. Op het plein was het een ander verhaal... de boot in tegen een C+15/4 naar 2,5 uur!!! (met alle respect voor de C+15/4's onder ons :-)) Stond het ook nog in de krant de dag erna... tof tof tof.... Ondertussen nog wel wat gesparrrrrrrrredttdt op de club maar de vorm kwam maar niet....TOT gisterenavond!!!! Jajajaja, mijn broertje vroeg me een uur op voorhand om om 21.30 uur voor clubkampioenschap te spelen... Zo gezegd, zo gedaan... In de eerste set keek ik steeds tegen een break achterstand aan...mijn dubbel fouten werden trippel :-) maar ik bleef wel bijten. De tie-break volgde en hihaaaaa, 7/5 pour moi. De tweede set werd kort samengevat een dubbelfoutenfestival (kijk maar in de Vandale voor dit woord!), 6/3 voor Patrick. Voor de derde set hebben we gekozen om een volledige set te spelen. Mijn concentratie was op dat punt al boven de 100% gestegen (je kent dat he, van die uitpuilende ogen, zweten gelijk een...varken, enz enz)... en ja hoor....6/4 pour moi na iets meer dan 2 uren!!! Is dit de ommekeer in het seizoen voor me? Ik wil het graag geloven.... Pfoe, dat moest ik even kwijt...hahaha.
|
|
|
Post by welkydre on Jun 29, 2006 7:32:26 GMT 1
Om even terug te komen op de essentie van deze vraag...
Ik zal nog meedoen in Meulenberg, Neeroeteren, Dilsen, Soetebeek, Winterslag, Genk, As, Boneput...
|
|
|
Post by daan on Jun 29, 2006 8:08:28 GMT 1
Om even terug te komen op de essentie van deze vraag... Ik zal nog meedoen in Meulenberg, Neeroeteren, Dilsen, Soetebeek, Winterslag, Genk, As, Boneput... en niet in eisden? schaam u dré!! :-p
|
|
|
Post by Tinus on Jun 29, 2006 8:56:25 GMT 1
;D ;D Proficiat met uw overwinning! Ge moet clubkampioenschap dubbel spelen tegen Daantje en mij! Dat gaat get geven!
|
|
|
Post by welkydre on Jun 29, 2006 9:34:39 GMT 1
Da klopt ja... hebben jullie een voorkeur voor een bepaalde dag? Nu, met vakantie in het vooruitzicht moet dat geen probleem zijn hé. Alleh, je hebt toch vakantie hé.... uitslag? resultaat? rapport? met andere woorden, geslaagd! ?? Tim vroeg me al om onze match te plannen, vandaar...
|
|
|
Post by welkydre on Jun 29, 2006 9:35:35 GMT 1
de godver....Daan, NATUURLIJK speel ik ook in mijn tuintje :-):-):-) helemaal vergeten
|
|
|
Post by welkydre on Jun 29, 2006 9:36:52 GMT 1
tiens, ik had toch een berichtje getypt en er verschijnt niets...hmmm
|
|
|
Post by welkydre on Jun 29, 2006 9:37:31 GMT 1
oh pardon...daar is het dan toch wel.... langzame pc hier
|
|