|
Post by Tinus on Jun 29, 2006 9:55:37 GMT 1
Da klopt ja... hebben jullie een voorkeur voor een bepaalde dag? Nu, met vakantie in het vooruitzicht moet dat geen probleem zijn hé. Alleh, je hebt toch vakantie hé.... uitslag? resultaat? rapport? met andere woorden, geslaagd! ?? Tim vroeg me al om onze match te plannen, vandaar... Voor mij kunnen we volgende week al....het is maar wat jullie willen en wanneer jullie kunnen. (met jullie bedoel ik dré, tim en daan)
|
|
|
Post by daan on Jun 29, 2006 12:49:10 GMT 1
ik zou t ook liefst volgende week nog spelen, dan hebben we toch al ééntje gespeeld voor dat ik in lloret de bloemetjes ga buitenzetten. kvertrek de 7de, dus zondag of maandag of dindag of woensdag of donderdag lijken me opties ;-)... en tis de moment, kheb al weer enkele weken geen racket meer aangeraakt :-p
|
|
|
Post by A on Jun 30, 2006 12:58:10 GMT 1
Om even terug te komen op de essentie van deze vraag... Ik zal nog meedoen in Meulenberg, Neeroeteren, Dilsen, Soetebeek, Winterslag, Genk, As, Boneput... en niet te vergeten: Maaslandtornooi in Maaseik!!!!!!!!
|
|
|
Post by Tinus on Jul 19, 2006 17:54:31 GMT 1
Volgende week vrijdag spelen the sexy bitches dubbel in soetebeek om half 7....als ge zin hebt komde maar kijken! ;-)
|
|
|
Post by A on Jul 20, 2006 9:24:54 GMT 1
toch nog een klein teken van leven op dit forum
wie doet er allemaal mee in dilsen??
|
|
|
Post by Leander on Jul 30, 2006 13:22:35 GMT 1
Ik doe mee!!! Dinsdag om 15u45 Supporters zijn altijd welkom. Hoe meer zielen, hoe meer mensen mij kunnen uitlachen Wie doet er nog mee
|
|
|
Post by A on Jul 30, 2006 13:31:50 GMT 1
ikke zaterdag om kwart na 5
k kan alleen in t weekend komen supporteren, dus zet uw matchen maar allemaal in t weekend!!!!
|
|
|
Post by Tinus on Jul 30, 2006 14:13:33 GMT 1
Wel A, vandaag spelen The Sexy bitches om 20u in Soetebeek dubbel...dat is in het weekend...dus kunde komen kijken! :-p
|
|
|
Post by A on Jul 30, 2006 18:52:18 GMT 1
achter 10 minuten ben ik daar
... wegens de erbarmelijke omstandigheden waarin supporters zich bevonden, was ik genoodzaakt het slagveld vervroegd te verlaten
|
|
|
Post by Tinus on Jul 31, 2006 8:28:02 GMT 1
Ja het was idd niet aangenaam voor de supporters...Maar we hebben wel gewonnen met 6-1 6-1...we spelen nu woensdag opnieuw om 5u...BE THERE!! ;-)
|
|
|
Post by daan on Jul 31, 2006 10:45:43 GMT 1
idd, we gingen als een tsoenami! kweet nog niet wnr k in dilsen moet, normaal vandaag maar door omstandigheden wordt die dus verplaatst...
|
|
|
Post by welkydre on Jul 31, 2006 15:05:03 GMT 1
Ik doe op de valreep nog mee in Dilsen... als het goed is, kom ik uit tegen Michiel Vanhoutte...en ktclm-clash! Moest het goed gaan, dan tegen Jean-Louis Simons en dan, in het gunstigste geval natuurlijk, tegen Koen Doumen...da weurt knalle!
Maaslandtornooi net achter de rug...mijn eerste keer aldaar en het was heeeeel tof... toch de kwartfinales bereikt... in de voorrondes samen met een meisje (steeds gemengd dubbel daar) die C30/2 geklasseerd was tegen Alex Rasera (B-15!!!!!) en zijn partner (C+15/2)... én gewonnen!!!! 7/5 7/6... was dat een toffe avond :-):-)
in de kwartfinales de duimen moeten leggen tegen een B+2/6 en C+15/2... ik speelde met een NG :-):-) was wel plezant
Daan, Martijn...ozze dubbel...wannie ként geer???
|
|
|
Post by A on Jul 31, 2006 16:38:44 GMT 1
Maaslandtornooi net achter de rug...mijn eerste keer aldaar en het was heeeeel tof... toch de kwartfinales bereikt... in de voorrondes samen met een meisje (steeds gemengd dubbel daar) die C30/2 geklasseerd was tegen Alex Rasera (B-15!!!!!) en zijn partner (C+15/2)... én gewonnen!!!! 7/5 7/6... was dat een toffe avond :-):-) opschepper btw andre, er is op de bbq avond nog iets heel ergs gebeurd da ge mss nog ni van weet
|
|
|
Post by welkydre on Jul 31, 2006 16:43:58 GMT 1
hmm wel dat was toch één van de hoogtepunten uit mijn carrière :-):-):-) mag het effe? :-):-) Maaslandtornooi net achter de rug...mijn eerste keer aldaar en het was heeeeel tof... toch de kwartfinales bereikt... in de voorrondes samen met een meisje (steeds gemengd dubbel daar) die C30/2 geklasseerd was tegen Alex Rasera (B-15!!!!!) en zijn partner (C+15/2)... én gewonnen!!!! 7/5 7/6... was dat een toffe avond :-):-) opschepper btw andre, er is op de bbq avond nog iets heel ergs gebeurd da ge mss nog ni van weet
|
|
|
Post by welkydre on Jul 31, 2006 16:44:40 GMT 1
euh nee, denk het niet zeker... wat dan?
|
|