|
Post by A on Aug 4, 2006 22:39:56 GMT 1
morgen, zaterdag dus, om 1u dubbel en om kwart na 5 enkel te dilsen en s avonds party!!
|
|
|
Post by beest on Aug 6, 2006 11:20:24 GMT 1
mijn match van zondag kwart na 5 is verzet naar maandag kwart voor 4 (eerst naar zondagmorgen om 9u, maar dat vond ik er wat over
|
|
|
Post by Tinus on Aug 24, 2006 11:10:00 GMT 1
Gisteren op onze eigen club gespeeld tegen een C/30! 3 sets verloren (6-3/ 5-7/ 6-1)! Het scheelde een haar (op die laatste set na natuurlijk :-) )
|
|
|
Post by welkydre on Aug 30, 2006 13:35:30 GMT 1
hey all!
Ben net gerecupereerd van een hels weekend!!!! Moest zondag om 16.30 uur de finales DH4 spelen samen met mijn broertje tegen Christophe Craybex (neef van...) en Bjorn Lambrechts... die winnen meestal met lotto-uitslagen. Dus dat werd zowiezo geen gemakkelijke opgave. Nu, ik zou kunnen uitwijden over deze wedstrijd maar om een laaaaaaaaaaaaang verhaal kort te maken... we verloren de wedstrijd na 2 uren 25 min. met 7/6 6/7 7/6!!!!! Het scheelde dus een haaaaar. Onmiddellijk na die wedstrijd kon ik onmiddellijk naar KTCLM vertrekken om mijn 3e ronde in EH3 te spelen tegen Geert Martens (b+2/6). Een goede 30 minuten later stond ik alweer op het plein (ondertussen anderhalve pint gedronken :-)) Ik had persoonlijk verwacht dat ik er niet veel van ging bakken maar het ging verrassend genoeg niet slecht. Kon goed aanklampen en zelfs overnemen! En ja hoor, daar kwamen ze weer.... eerste set 7/6 verloren...nog een tie-break!!! Aahhhh... tweede set op hetzelfde elan verder en yep, NOG een tie-break maar deze keer in mijn voordeel!!! En toen kwam de regen...dus binnen verder spelen...ik voelde me ondertussen 65 jaar, klaar voor in een rolstoel te gaan zitten... ik kon écht niet meer... dus dan maar illegale middelen zoeken...gevonden!!! Een Mars!!! yeah!!!...derde set bleef spannend maar helaas hield hij zijn opslag bij 5/4.... een misser aan het net betekende een einde aan bijna 6 uur tennis en het begin van een lange rustperiode...die begon letterlijk al op de vloer van de hal :-):-) Nu weet ik hoe die mannen op een grand slam zich moeten voelen na een 5 setter!!! Ik speelde er 6! P.S.: voel me ondertussen weer 18 jaar, hahahaha
|
|
|
Post by Leander on Aug 31, 2006 10:49:16 GMT 1
Respect ...
|
|
|
Post by kimmie on Sept 1, 2006 11:36:52 GMT 1
JAJA ik was erbij!
Bij deze staat het vast! Ge zijt een Beest dréke...
Blijve gaan is het motto!!!!
|
|
|
Post by Tinus on Sept 5, 2006 11:31:56 GMT 1
Voor mij zitten de tornooien er op...ik zit nu aan 330 punten...dus wie weet ga ik (eindelijk) een klassement stijgen...who knows!!
|
|
|
Post by Oude Pol on Sept 5, 2006 17:17:43 GMT 1
yep, ik heb het einde gezien André...
De laatste 5 spellekes van de 3e set heb ik gezien... spijtige zaak!!! Deze winter gaan we dus trainen op... tie breaks!!! En voor we beginnen dan gaat ge wel eerst een uur lopen! hard lopen!!! Groetjes, D
|
|
|
Post by daan on Sept 6, 2006 9:29:27 GMT 1
Dirk, niet zo bescheiden, dit is het topic tornooien en dan moogt ge wel even vermelden dat ge het tornooi van KTCLM gewonnen hebt (bij heren 3)!!!
APPLAUS VOOR DEN DIRK!!!!
|
|
|
Post by Oude Pol on Sept 7, 2006 0:47:58 GMT 1
Hey, ik ben gene Antwerpenaar hé...
'k moet wel toegeven, het was wel kick'en!!! Uw eigen tornooi winnen is heel mooi! Zeker als ge op plein 1 moogt spelen, en ge ziet zo veel volk rond het plein staan... ik zou er nog aan kunnen wennen...
|
|
|
Post by A on Sept 8, 2006 21:19:28 GMT 1
Dirk, niet zo bescheiden, dit is het topic tornooien en dan moogt ge wel even vermelden dat ge het tornooi van KTCLM gewonnen hebt (bij heren 3)!!! APPLAUS VOOR DEN DIRK!!!! PROFICIAT!!!!!!!!
|
|