|
Post by daan on Aug 1, 2006 12:15:35 GMT 1
ik kan altijd na 16u, tenzij k tornooi moet spelen of iets anders te doen heb :-p hebt ge trouwes al dubbels gespeeld, dré?
|
|
|
Post by daan on Aug 1, 2006 12:20:35 GMT 1
om ff op de oorspronkelijke bedoeling van dit topic terug te komen:
ik heb gespeeld in maaseik: schitterende match, verloren van C+30 :-p lanaken: gewonnen van C+15/4, gewonnen van bert strijckers C+15, gewonnen van kurt virant B+2/6, verloren van krutzen jannick B+4/6
soetebeek: gewonnen van C+15-2, verloren van schummer christopher-lee B+4/6 maar dubbel met tinus nog steeds op de road to the final ;-) heusden: gewonnen van 3 C+15/4's en van boons wim B+4/6 nu volgen nog dilsen, hoevenzavel en breese...
|
|
|
Post by welkydre on Aug 1, 2006 12:21:00 GMT 1
nope nog geen dubbels gespeeld maar wil ze nu wel snel spelen...
by the way, wie is "A" hier in het forum?
|
|
|
Post by welkydre on Aug 1, 2006 12:22:16 GMT 1
wow Daan!!! goed bezig!!!! amaaaai...dat zijn punten die kunnen tellen!!! laat die dubbel maar komen :-):-)
|
|
|
Post by daan on Aug 1, 2006 12:23:23 GMT 1
A is anne simons
kzie dat tinus ook opt forum is, wanneer kunt gij spelen martijn? na soetebeek miss best?
|
|
|
Post by welkydre on Aug 1, 2006 12:24:53 GMT 1
hahaaaaaa mijn partner op het Maaslandtornooi!!! :-) ze had me nog iets te zeggen blijkbaar, vandaar... ben benieuwd.
|
|
|
Post by daan on Aug 1, 2006 13:11:58 GMT 1
@ A: ge komt toch voor MIJ supporteren in breese eh? :-p kzalt nodig hebben want kmoet tegen u vader ;-)
|
|
|
Post by Tinus on Aug 1, 2006 13:54:28 GMT 1
A is anne simons kzie dat tinus ook opt forum is, wanneer kunt gij spelen martijn? na soetebeek miss best? Best wel...maar ik vertrek binnenkort op vakantie voor een dikke week...(normaal nu donderdag, maar als daan en ik woensdag winnen blijf ik nog wat langer!) Dus we kunnen best na onze match van soetebeek iets regelen!
|
|
|
Post by Leander on Aug 1, 2006 19:36:53 GMT 1
Ik moest vandaag in Dilsssssssen. Wegens regen binnen in Maaseik moeten spelen. En daar ben ik lekker afgegaan. 6/0 - 6/1 op de doos Volgende keer beter zeggen ze dan... Gelukkig is dat niet moeilijk
|
|
|
Post by Oude Pol on Aug 1, 2006 22:50:39 GMT 1
ik heb dit jaar nog niet veel matchen gespeeld. Enkel interclub (niet alle matchen) en gisteren tornooi in Dilsen begonnen! En ik heb al tegen 2 jongens gespeeld waar gij ook tegen gespeeld hebt!!!
ik heb ook verloren tegen die Schummert van Bree 6/4 3e set! en heb gisteren gewonnen van Bert Strijckers in Dilsen. Ge moet mij niet te veel na-apen hé... Nu moet ik tegen Maxime Schreurs van Iris...
|
|
|
Post by Tinus on Aug 2, 2006 19:06:13 GMT 1
Vandaag kwart finale met daan gespeeld in Soetebeek...en we hebben weer ass gekickt! Nu spelen we vrijdag om 17u de halve finale!
|
|
|
Post by A on Aug 2, 2006 19:52:47 GMT 1
hahaaaaaa mijn partner op het Maaslandtornooi!!! :-) ze had me nog iets te zeggen blijkbaar, vandaar... ben benieuwd. heu? ik weet van niks?
|
|
|
Post by A on Aug 2, 2006 19:54:28 GMT 1
@ A: ge komt toch voor MIJ supporteren in breese eh? :-p kzalt nodig hebben want kmoet tegen u vader ;-) als t door de week is, zal t ni lukke, ben nu ne werkende mens en t werk is ni bij de deur, jaja werken, werken, werken, ...
|
|
|
Post by beest on Aug 3, 2006 23:15:05 GMT 1
Ik ga me ook effe mengen in deze stoeferige discussie Al mijn matchen (welgeteld 4 - 3 interclub, 1 tornooi dilsen) van dit jaar al gewonnen!!! In Dilsen heb ik tegen Inge Verstappen (ex-ktclmer) gespeeld en ass gekickt! Zondag kwart na 5 moet ik opnieuw en misschien wel tegen Ine Willen (ktclm-clash) MAAR zondagavond kwart voor 10 moet ge allemaal komen kijken naar de spetterende Deckers'dubbel (een begrip in de tenniswereld op tc dilsen! we moeten tegen Herbert! grtz
|
|
|
Post by Tinus on Aug 4, 2006 8:51:00 GMT 1
Als ik kon dan kwam ik kijken, maar dan zit ik misschien al aan zee! In ieder geval, kick zen ass! :-)
|
|