|
Post by daan on Dec 24, 2005 12:58:07 GMT 1
ok, maar om je lies te laten genezen moet je andere, niet verder genoemde, plezante activiteiten laten schieten :-p
ik wens dat Patro kampioen speelt volgend seizoen!
|
|
|
Post by A on Dec 25, 2005 16:16:14 GMT 1
ok maar omdat ze weer failliet zullen zijn, zakken ze terug naar de laagste reeks, het bestuur ziet het daarom niet meer zitten en houdt ermee op, voetbalveld en alles erop en eraan wordt afgebroken en er worden tennishallen geplaatst waar ge gratis kunt tennissen
ik wens dat ik in 2006 terug kan gaan basketten
|
|
|
Post by ktclmer on Dec 26, 2005 17:35:51 GMT 1
Ok maar als je dat doe ga je een blessure krijgen waardoor je 1 jaar niet mag gaan basketten.
Ik wens dat ik op wereldniveau kon tennissen.
|
|
|
Post by Tinus on Dec 28, 2005 10:08:20 GMT 1
geen probleem, je bent een A-speler....in het gehandicapten tennis! Ik wens dat ik voor mijn twintigste verjaardag een auto krijg...
|
|
|
Post by kimmie on Dec 28, 2005 10:38:40 GMT 1
owkey, kies je hier maar eentje uit! ik wens dat het zo hard gaat vriezen dat het oud kanaal toe vriest en we er allen op kunnen gaan schaatsen! (echt haalbaar!)
|
|
|
Post by A on Dec 28, 2005 12:27:02 GMT 1
best kim, uw wens gaat in vervulling maar enkel aan de kanten is het dik genoeg om erop te schaatsen, en omdat er zoveel volk op wil, wordt het fileschaatsen.
ik wens dat ik zaterdag de lotto win
|
|
|
Post by ktclmer on Dec 28, 2005 19:06:15 GMT 1
Je wint de lotto maar moet al het geld afgeven omdat je veel ongevallen hebt veroorzaakt om op tijd te komen om je lottobiljet binnen te brengen
Ik wens dat ik alles mag doen wat ik wil
|
|
|
Post by Tinus on Dec 29, 2005 19:56:30 GMT 1
komt in orde, vanaf nu mag je naakt over straat lopen! Alleen jammer dat er enkele mensen zijn die daar niet zo blij mij zijn! Je wordt namelijk omgereden!
Ik wens iedereen een gelukkig 2006...
|
|
|
Post by daan on Jan 2, 2006 11:47:52 GMT 1
ok, maar in 2007 gaat iedereen aan wie je dit wenst levend gevild worden door niemand minder dan helmut lotti, die eigenlijk een barslecht zanger blijkt (voor wie dat nog niet wist), maar een seriemoordenaar die eindelijk zijn grote slag slaat! go for it helmut! Ik wens dat tinus zijn gelukwensen aan mij voor 2006 terugneemt (WIL NIET LEVEND GEVILD WORDEN!! )
|
|
|
Post by beest on Jan 2, 2006 17:51:25 GMT 1
vervuld, maar je zal in 2006 verkracht worden door eddy wally
ik wens dat de examens voorbij waren
|
|
|
Post by Tinus on Jan 3, 2006 9:42:02 GMT 1
komt in orde, de examens zijn voorbij, maar je bent dik gebuisd!!
Ik wens dat Daan zijn I-pod aan mij geeft...
|
|
|
Post by daan on Jan 3, 2006 11:32:26 GMT 1
ok, maar voor hij die aan jouw geeft gooit hij m onder een dikke range rover zodat ge der toch weinig mee kunt aanvangen!
ik wens dat we kampioen van limburg spelen met ons interclubploegske
|
|
|
Post by Tinus on Jan 3, 2006 16:36:27 GMT 1
komt in orde, maar je wint tijdens de tornooien geen enkele match meer, je verliest zelfs van N.G.'s waardoor je een klassement zakt!
Ik wens dat mijn school afbrand waardoor ik geen examens hoef te maken...
|
|
|
Post by beest on Jan 4, 2006 12:25:26 GMT 1
vervuld, maar jij dit in die school en je benen branden mee af, zodat je niet meer kunt tennissen
Ik wens dat we volgend jaar primus zijn bij de verkiezing van jeugdvriendelijke
|
|
|
Post by A on Jan 4, 2006 12:40:42 GMT 1
ok maar omda ge de verkeerde mensen hebt omgekocht wordt ge gediskwalificeerd
ik wens da ik kan vliegen
|
|