|
Post by ktclmer on Jan 4, 2006 18:22:58 GMT 1
oke, maar bij je eerst vlucht stort je al neer en je zal nooit meer kunnen vliegen
Ik wens dat ik super slim ben
|
|
|
Post by beest on Jan 5, 2006 20:29:34 GMT 1
ok, maar je ziet eruit als steve urkel
ik wens dat ik hier en nu een vodka-redbull voor mij had staan
|
|
|
Post by daan on Jan 6, 2006 0:08:45 GMT 1
ok, maar zonder dat je het gemerkt hebt heeft daan, je weet wel uw lief broertje, er een lekkere slijmige groene fluim in gekwakt! KWAK! smakelijk!
ik wens dat ik nog een week extra vakantie had!
|
|
|
Post by Oude Pol on Jan 6, 2006 0:49:41 GMT 1
ok, ge krijgt uw week vakantie, maar wat ge niet wist is dat ge een keuze moest maken tussen een week vakantie of een nacht met een meisje naar keuze van alle scholen in Hasselt en Diepenbeek...
ik wens dat ik een nacht..... oh, neen, neen,
ik wens dat de Q-ijsblok in Antwerpen al gesmolten was... (ben die stomme blok grondig beu op de radio)
|
|
|
Post by ktclmer on Jan 6, 2006 15:02:48 GMT 1
dit gebeurt, maar voordat hij helemaal gesmolten is plaatst men deze blok bij jou in de woonkamer
Ik wens dat ik het hele team van Liverpool mag ontmoeten en er 1 wedstrijd mee mag spelen
|
|
|
Post by daan on Jan 6, 2006 19:53:44 GMT 1
ok, maar cisse en crouch vormen een complot tegen u en zorgen ervoor dat ge gedurende de hele match geen enkele pass krijgt!
ik wens dat jurgen vandeurzen (een goeie voetballer voor de onwetenden onder ons, iedereen behalve dirk dus :-D) terug bij patro komt spelen ...
|
|
|
Post by Tinus on Jan 7, 2006 9:46:01 GMT 1
geen probleem, maar hij heef maar één been dus veel zal hij niet kunnen doen!
Ik wens dat ik de tijd kan terug draaien zodat de vakantie nog moet beginnen...
|
|
|
Post by kimmie on Jan 10, 2006 20:20:24 GMT 1
owkey, maar dan zal de tijd niet verder gaan maar terug draaien.. concreet wilt dat duz ook zeggen dat je weet hoelang je nog te gaan hebt! (geef toe, het wordt alleen maar mooier in de toekomst!) mijn wens is, een i-pod video!!!
|
|
|
Post by Tinus on Jan 11, 2006 12:25:16 GMT 1
Geen probleem, je krijgt je I-pod video, maar je wordt doof!
Ik wens dat het minder koud is buiten...
|
|
|
Post by beest on Jan 11, 2006 18:30:01 GMT 1
Ok, maar nu is je verwarming kapot en is het heeeel koud binnen
Ik wens dat het juli is
|
|
|
Post by daan on Jan 11, 2006 19:13:36 GMT 1
ok, maar ge zijn helaas niet geslaagd en ge moet herexames leren, wat dan op zich weer een groot probleem wordt voor het open tornooi KTCLM mits uw lief broertje miss ook herexames heeft (hij is een solidair persoon) en de hele jeugdtornooileiding dus niet inzetbaar is! Leander zal dus volle dagen het tornooi moeten leiden (lijden) waardoor hij zo pissed is op u dat hij terug nr dendermonde gaat met de bedoeling nooit meer een voet in maasmechelen te zetten, en al zeker niet in dat ordinair huis aan de boudewijnlaan. Dus wees maar blij dat t nog maar januari is ...
ik wens dat ik dit jaar B-speler wordt zonder al te veel fysieke inspanningen weliswaar :-p (conform andere topic waar ik op lui gestemd heb)
|
|
|
Post by beest on Jan 11, 2006 22:41:25 GMT 1
Ok, maar volgend jaar krijgt ge een accident, waardoor ge 2 gebroken benen hebt en geen elleboog en onderarmen meer (ze hebben uw hand gewoon aan uw bovenarm bevestigd), dus ge kunt zelfs geen rolstoeltennis meer spelen. Voordeel: ge moet geen fysieke inspanningen meer doen!
Ik wens dat het juli is en dat ik geen herexames heb, waardoor ik dus wel het tornooi kan leiden en mijn lieftallig broertje (die uit solidariteit ook geen herexames heeft) kan mij helpen! Leander helpt mij uiteraard ook en die hoeft niet naar dendermonde, maar kan in dat oridinair huis IN de boudewijnlaan blijven.
|
|
|
Post by daan on Jan 12, 2006 15:58:36 GMT 1
ok, maar je sterft 2 juli
ik wou dat mijn zus wat minder zaagde :-p
|
|
|
Post by beest on Jan 12, 2006 20:33:29 GMT 1
Ok, maar ze gaat dood en je mist haar heeeeeeeel erg, want ze is de liefste zus ter wereld!!
Ik wens dat mijn thesis morgen af was
|
|
|
Post by Tinus on Jan 13, 2006 10:21:20 GMT 1
ze is helemaal af, maar je computer chrast waardoor je helemaal opnieuw moet beginnen.
Ik wens dat ik afgestuurd was...
|
|