|
Post by kimmie on Feb 2, 2006 22:02:34 GMT 1
goed maske, maar ge zult die ni op kunne drinken aangezien ge daarjuist op uw lip zijt gegaan en vollop pijnstillers slikt.. Want ge kunt het allemaal echt ni meer aan! .. en dan staat al die lekkere kriekskes voor uw neus.. en dan zullen daan en ik zich daar wel over ontfermen... Wij drinken die dan wel leeg... alle 25 tzou anders toch zonden zijn eh.. Ik Wens dat Mijn wens niet verknoeid zal worden, en Daphne haar lipke kan herstellen! voor da 1 kriekske da der just ni meer bij ging!
|
|
|
Post by beest on Feb 3, 2006 10:59:35 GMT 1
ok, maar ge zijt daarna zo zat dat ge op de toog van de bar in de kantine gaat staan en daar uw eigen versie van "coyote ugly" gaat doen! En ja hoor, wij hebben een fototoestel bij!!!! Tijdens uw stripact, zal ik genieten van dat laatste kriekske!!
ik wens dat ik binnenkort de laatste aflevering van lost kan zien
|
|
|
Post by Tinus on Feb 3, 2006 15:02:22 GMT 1
de laatste aflevering van Lost is op TV maar jij bent blind!
Ik wens dat Will Smith naar België komt en dat ik kan gaan kijken...
|
|
|
Post by ktclmer on Feb 4, 2006 13:52:16 GMT 1
Je kan gaan kijken, maar als je trug komt hoor je van je ouders dat je nooit meer weg mag
Kwens dat mijn ploeg kampioen van belgie word met interclub
|
|
|
Post by daan on Feb 7, 2006 16:01:08 GMT 1
ok, maar jullie worden gediskwalificeerd want jullie speelden de finale tegen ons met 5 punten teveel. Wij, het dreamteam worden dus kampioen van belgië
ik wens dat de sexy bitches internationaal gaan... :-D oooooow yeah
|
|
|
Post by A on Feb 7, 2006 16:04:29 GMT 1
de sexy bitches gaan internationaal, zij worden gevraagd voor een hollandse schlageravond! joehoe!!!
ik wens da 1 plus 1 nog altijd 1 blijft
|
|
|
Post by Tinus on Feb 7, 2006 18:51:02 GMT 1
geen probleem, maar hierdoor is al de wiskunde die je ooit geleerd hebt nix meer waart, dus moet je helemaal opnieuw beginnen met wiskunde te studeren...VANAF DE BASISSCHOOL!!
Ik wens dat ik een goede stageweek heb volgende week...
|
|
|
Post by tinybaby on Feb 7, 2006 18:55:12 GMT 1
Komt in orde MAAR de volgende 25 stages zullen barslecht zijn (en daarmee bedoel ik ook volgende week ) ik wens dat ik dit jaar GééN herexames heb!
|
|
|
Post by Tinus on Feb 20, 2006 9:20:45 GMT 1
geen probleem, je moet gewoon helemaal je jaar overdoen!!
Ik wens dat het stopt met regenen!
|
|
|
Post by tinybaby on Feb 20, 2006 9:26:48 GMT 1
Ok.. maar dan zal het noooooit meer regenen en dan zal de zon schijnen.. en dan is alles uitgedroogd en dan zal jij en iedereen STERVEN Ik WENS dat mijn stoutste dromen uitkomen
|
|
|
Post by ktclmer on Feb 28, 2006 17:47:01 GMT 1
Je stomme dromen kome uit, maar doordat dit gebeurt, kun je niet meer dromen Kwens voor wereldvrede
|
|
|
Post by A on Mar 4, 2006 14:42:33 GMT 1
die hebbe we al gehad denk k
ok uw wens komt uit maar dan heeft Dirk(ske) geen werk meer en zitten wij daarmee opgezadeld ;D
ik wens da de interclub al geloot is en op t internet staat
|
|
|
Post by Tinus on Mar 6, 2006 8:54:43 GMT 1
je wens komt uit, maar je zit in een super zware poule, waardoor je iedere week op uwe appel krijgt!! Ik wens dat ik een auto krijg van mijn ouders...
|
|
|
Post by tinybaby on Mar 6, 2006 9:47:15 GMT 1
Ok je krijgt een auto maar ze schoppen je buiten en het enigste wat je hebt is die auto good luck
ik WENS een 'happy ending'
|
|
|
Post by beest on Apr 19, 2006 15:52:08 GMT 1
ok, maar ik verpest de happy ending van dit topic door nu nog een wens te maken
ik wens dat de polo's van KTCLM klaar waren!
|
|