|
Post by daan on Jan 30, 2006 14:10:51 GMT 1
ok, maar het enige dat er te eten is zijn enorm veel groenten en vis (wat ge als ik me niet vergis niet graag eet)
ik wens dat het al paasvakantie was
|
|
|
Post by beest on Jan 30, 2006 18:07:04 GMT 1
het is paasvakantie, maar de paashaas heeft voor u geen eikes in de tuin verstopt en voor mij wel hahaha!
Ik wens dat ik een goed examen Duits maak woensdag
|
|
|
Post by A on Jan 31, 2006 17:51:55 GMT 1
ge maakt een goed examen Duits woensdag maar de punten worden kwijtgespeeld zodat ge het nog eens opnieuw moet maken
ik wens dat ik genezen ben
|
|
|
Post by kimmie on Jan 31, 2006 19:03:32 GMT 1
okay, je wordt ontslagen uit het ziekenhuis, je bent zo blij en je doet een vreugdedans waarbij je onder een ziekenwagen terecht komt!
Ik wens dat The Sexy bitches een CD uitbrengen...
|
|
|
Post by beest on Feb 1, 2006 15:14:21 GMT 1
Ok, ze brengen een cd uit, maar die is zo rotslecht dat niemand m wil kopen ik wens dat alle mensen die geen exames meer hebben sterven (sorry guys )
|
|
|
Post by daan on Feb 1, 2006 15:28:48 GMT 1
ok, maar dan valt er op dit forum nix meer te beleven omdat alleen jij overblijft!
ik wens dat het een graad of 20 warmer was
|
|
|
Post by A on Feb 2, 2006 11:38:17 GMT 1
okay, je wordt ontslagen uit het ziekenhuis, je bent zo blij en je doet een vreugdedans waarbij je onder een ziekenwagen terecht komt! ik lig niet in het ziekenhuis, ik lig thuis
|
|
|
Post by beest on Feb 2, 2006 12:42:56 GMT 1
okay, je wordt ontslagen uit het ziekenhuis, je bent zo blij en je doet een vreugdedans waarbij je onder een ziekenwagen terecht komt! ik lig niet in het ziekenhuis, ik lig thuis droog, anne, droog
|
|
|
Post by daan on Feb 2, 2006 16:04:38 GMT 1
okay, je wordt ontslagen uit het ziekenhuis, je bent zo blij en je doet een vreugdedans waarbij je onder een ziekenwagen terecht komt! ik lig niet in het ziekenhuis, ik lig thuis Ge doet een vreugdedans voor uw huis maar daar passeert een ziekenwagen die u ramt, waardoor je wel naar het ziekenhuis moet! zal je leren :-p
|
|
|
Post by A on Feb 2, 2006 17:29:26 GMT 1
ik lig niet in het ziekenhuis, ik lig thuis Ge doet een vreugdedans voor uw huis maar daar passeert een ziekenwagen die u ramt, waardoor je wel naar het ziekenhuis moet! zal je leren :-p voor mijn huis zijn parkeerplaatsen
|
|
|
Post by daan on Feb 2, 2006 19:49:20 GMT 1
voor mijn huis zijn parkeerplaatsen Parkeerplaatsen waar toevallig een jonge ambulancier zijn nieuwste slipmobiel aan het uittesten is!
|
|
|
Post by A on Feb 2, 2006 19:56:55 GMT 1
voor mijn huis zijn parkeerplaatsen Parkeerplaatsen waar toevallig een jonge ambulancier zijn nieuwste slipmobiel aan het uittesten is! ja inderdaad dat kan
|
|
|
Post by A on Feb 2, 2006 20:04:50 GMT 1
ok het is zo een 20 graden warmer, maar al uw vrienden en onbekende mensen die nog wouden gaan skiën zijn kwaad op u en blijven u bekogelen met rotte tomaten.
ik wens dat ik morgen van de trap val en niks breek
|
|
|
Post by kimmie on Feb 2, 2006 20:51:57 GMT 1
owkey, je wens is uitgekomen, aangezien ze zonet al je beenderen uit je lichaam hebben genomen omdat je vaker van de trap valt en ze er niets meer aan konden doen... nu, kan jij niets aan doen dat je iedere keer denkt de trap ophoog te nemen wanneer je naar onder wilt gaan... ik wens dat ik later als ik groot ben, een MAN heb
|
|
|
Post by beest on Feb 2, 2006 21:59:30 GMT 1
Okidoki, ge krijgt een man, maar tegen dan zijt ge omgebouwd en dus ook een man, waardoor ge in feite homo geworden zijt.
ik wens dat iedereen van de JC mij volgende vergadering op een kriekske (zoete, voor degene die t nog ni moeste weten) trakteert
|
|