|
Post by Oude Pol on Jan 14, 2006 14:13:27 GMT 1
ze is helemaal af, maar je computer chrast waardoor je helemaal opnieuw moet beginnen. Ik wens dat ik afgestuurd was... Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=afsturenEn Daan, uw wens van Jurgen Vandeurzen is uitgekomen!!! Proficiat, is dat hier de eerste wens die uitkomt??? En om het spel verder te laten lopen deze: Ik wens dat ik de hele "Van Dale" kan memoriseren...
|
|
|
Post by A on Jan 15, 2006 20:27:30 GMT 1
ok ge kent de hele van dale van buiten en vertelt iedereen wa erin staat maar iedereen krijgt zo ne koppijn van uw gezaag dat alle mensen in het vervolg in ne boog rond u zullen lopen of hard wegrennen als ze u zien (wat eigenlijk geen verschil maakt met nu ;D ) ik wens dat al mijn wensen uitkomen
|
|
|
Post by Tinus on Jan 16, 2006 8:55:24 GMT 1
al je wensen komen uit, maar aangezien ze al allemaal verknoeit zijn door ons gaan je er geen plezier meer aan hebben!
Ik wens dat ik zonder fouten kon schrijven...
|
|
|
Post by daan on Jan 17, 2006 20:42:42 GMT 1
ok, maar nu blijkt uit een studie aan de katholieke universiteit van leuven dat schrijven kankerverwekkend is, waardoor er in heel europa een schrijfverbod (en typverbod) wordt uitgevaardigd. Veel zal je dus niet hebben aan dat mooi kunnen schrijven
ik wens dat jorgo basiakos terug voor patro komt spelen (de eerste wens kwam uit, eens kijken of deze ook uitkomt...:-p)
|
|
|
Post by daan on Jan 17, 2006 20:44:50 GMT 1
ze is helemaal af, maar je computer chrast waardoor je helemaal opnieuw moet beginnen. Ik wens dat ik afgestuurd was... Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=afsturenik heb ook eens het woord "chrast" opgezocht, maar ook dat is niet te vinden...
|
|
|
Post by Tinus on Jan 17, 2006 21:48:01 GMT 1
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=afsturenik heb ook eens het woord "chrast" opgezocht, maar ook dat is niet te vinden... Iedereen is tegen mij!! ;D Anyway, even daan zijn wens verknoeien... jorgo basiakos speelt terug bij Patro maar met één been zal het moeilijk scoren zijn dunkt mij zo! Ik wens dat ik een hond krijg thuis...
|
|
|
Post by Oude Pol on Jan 18, 2006 0:24:12 GMT 1
Je krijgt je hond, maar hij eet heel de inboedel op!!!!
welkom woefke, exit inboedel!!!
Inderdaad Daan, Jorgo zou niet slecht zijn voor Patro! Er komt nog iemand bij morgen, ben benieuwd wie!!!
Ik wens dat Daan gelijk krijgt met Jorgo Basiakos....
|
|
|
Post by A on Jan 19, 2006 18:20:57 GMT 1
ok uw wens komt uit maar bij het doorgeven van de transfers had het bestuur zich vergist, nu komt jorgo baskos naar patro, een speler uit 4e provinciale
ik wens dat het morgen regent
|
|
|
Post by beest on Jan 20, 2006 12:30:12 GMT 1
hihi het regent niet vandaag!
Ok we zullen doen alsof. Het regent pijpestelen vandaag, maar ge zijt uw huissleutel kwijtgespeeld, en ge kunt ni binnen
Ik wens dat ik dalijk (ja, ja binnen anderhalf uur) een goed examen maak
|
|
|
Post by A on Jan 20, 2006 13:35:31 GMT 1
ge maakt een heel goed examen maar tis schriftelijk en de prof kan uw exemplaar maar niet meer terugvinden en ge hebt geen bewijs da ge t gemaakt hebt, ge zult het opnieuw moeten maken
ik wens dat iedereen bij ktclm gaat tennissen
|
|
|
Post by ktclmer on Jan 22, 2006 16:23:05 GMT 1
dat gebeurt, maar de tennis moet uitbreiden omdat ze deze toestroom niet aankunnen en uitbreiden lukt niet voor de tennis omdat het zwembad er nog is.
Kwens dat ik het tornooi in luik voor school win!
|
|
|
Post by Tinus on Jan 23, 2006 9:40:18 GMT 1
Je wint het tornooi in luik, maar je moet je jaar overdoen!
Ik wens dat het al 30 januari is...
|
|
|
Post by A on Jan 24, 2006 15:43:04 GMT 1
het is 30 januari maar dan is de receptie van ktclm al voorbij, da kunnen we ni maken, dus draaien we de tijd maar weer terug naar hoe t was
ik wou da alle vervelende jing nimeer kunnen praten en alleen maar opletten
|
|
|
Post by ktclmer on Jan 27, 2006 20:23:07 GMT 1
dat gebeurt maar omdat de kinderen niet meer mogen praten kunnen ze geen vragen stellen en buizen ze allemaal en daardoor verlies je je job
Kwens da ik geen blessure krijg in mijn arm
|
|
|
Post by Tinus on Jan 28, 2006 12:39:13 GMT 1
je krijgt geen blessure aan je arm...nooit meer! Hij valt namelijk van je lichaam af!
Ik wens dat ik nu onmiddellijk iets kon eten...
|
|